Lizzu Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei Jeg har blitt spådd to ganger før her inne,og da var det angående kjønn og termin..Fikk spådd at jeg venter gutt,og det stemmer :-) Også spådd at jeg får før terminen.Fikk en dato også,men vil gjerne høre fra flere om noen av dere kan få opp en dato på meg?..Og om fødselen går greit? Jeg er født 30.03.71 og har termin 22.april 2007 Vet at ikke alt kan stemme,men det er jo moro når noe stemmer i allefall..På forhånd takk!!
Lizzu Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2006 dytter og dytter,jeg får jo aldri svar
meg35 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Fikk du de andre barna før eller etter termin? det sies ofte at det er likhetstrekk her. fikk du før tiden med de andre eller gikk du over? kanskje det kan gi deg et utgangspunkt?
meg35 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Vet ikke om du har barn fra før, bare en tanke som slo meg...
Lizzu Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Hei igjen Tusen takk for at du svarer..Ja jeg har to jenter fra før..Den ene kom på termin datoen,og den andre kom to dager etter termin dato. Kan du se noen dato da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå