Gå til innhold

Hei da er jeg så heldig at jeg får lov til å komme inn hit til dere:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle på 1.trim.

Akkurat funnet ut at jeg er gravid, jippi. Ifølge kalkulatoren på siden her er jeg akkurat 4 uker på vei:)

Dette er første gang for oss, og har bare prøvd siden midten av oktober, så dette gikk fort.... heldigvis kan man jo si da:)

 

Et spm: Jeg lurer på når bestiller man time hos legen? Og hvilken lege, fast legen eller gyn?

Blir veldig takknemlig for svar:)

Håper alle får en kjempe fin dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg er også 4 uker på vei.. sanrt 5.. Har termin sånn ca 16 aug. Da blir vel det nesten det samme for deg..

Da jeg fant ut første gang at jeg var gravid. Ringte jeg å nakket med jormor

Hadde en helt utrloig fin samtale.. og vi ble enig om time da jeg skulle komme for første gang..

Jeg ringte også jeg legen min og informerte om at jeg hadde blitt gravid.. og fik også bestilt time til hva man synes er passe tid..

 

Dette synes jeg var en ganske så grei løsning.. og ikke noen beskymringer..

Jeg ringte i dag til legen min og min Kiropraktor. For å informere.

Og de pleirer alle å være så snille å spørre om hvordan man føler seg og om første kontroll

 

Jeg fikk da bestilt time hos legen den 18 des.. da blir det vel en prat og undesøkelse.. og utfylling og svangerskapsskjema.

 

Synes du også kan ringe til både jordmor/lege.. og spørre dem hva dem synes.. og fortelle dem hvordan du har det. selv om du kanskj bare velger en av dem,,

 

Mange klemmer til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dte hadde vært gøy om vi kunne treffes på chatten og kankje holde litt kontakt.. siden vi har termin på samme tid... er jo så koselig.. mange klemmer til dag..

 

Håper alt går kjempe bra.. og at lilli hjerteknusern din har det trygt og godt.. i mammas mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må vi prøve å få til. Koselig å kunne følge hverandre.

 

Jeg jobber skift så har ingen fast tid jeg får vært på internett, men når pleier du å titte innom?

 

Har snakket pent til lille inni der at den må holde seg fast til aug!

Håper din lille også holder seg veldig godt fast like lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til gynekologen min jeg...liker liksom ikke at fastlegen min skal stappe hodet inn mellom beina mine.... Heldigvis for min del var jeg hos min gynekolog i 2001, og 2 dager etterpå ble det henvisningsplikt....så nå kan jeg bare ringe så ofte jeg vil til gynekologen min, uten å blande inn fastlegen...

 

Liker best å gå til gynekologen, det er jo derfor jeg vil gå der fordi jeg ønsker å skille.

 

ANgående tid så vil jeg si bare ring, så finner de en time til deg som paser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...