Labbetøs Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Har hatt vondt i magen i ca to timer nå. Det kommer og går, men ujevne mellomrom. Hele magen blir vond, og det varer et drøyt halvminutt. Så gir det seg, men kommer tilbake etter ca 10-15 min.Har ikke tatt tiden da (prøvde å sove videre), men det virker ikke regelmessig. Detkan IKKE være rier. Heller ikke kynnere. Regner jeg med da. Magen blir ikke hard hver gang, og de gangene den blir det så er det ikke før helt på slutten av magevondten. Og det kan ha vært tilfeldig. Jeg stod opp, tok en god varm dusj og spiste litt frokost, men det ser ikke ut til å bli bedre. Noen som har hatt det slik?
Labbetøs Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2006 Er foresten 36 fullgåtte i morgen.
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Ikke for å skremme deg, men høres ut som at du skal føde...? Hvordan går d??????
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 hørs ut som det var det jeg hadde igår..var sånn hele dagen. var "vanlig" mage smerter for å si det sånn.. sånn man kan få avog til.. sånn du har??
Labbetøs Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 Har vært på omvisning på føden nå, ironisk nok. Jeg sa ingen ting da. Spurte ikke JM heller, det var liksom så mange dær da. Og jeg skal til kontroll i morgen, så jeg kan snakke med henne da. Nå har jeg begyndt å få en del kynnere også, men de er ikke vonde. Tror ikke dette har noen ting med fødsel å gjøre, det er bare ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå