24timersmamma Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei! Vi har en liten skjønn gutt på snart 3 mnd som har hatt litt kolikk og luftsmerter som vi trodde var i ferd med å bli bedre. Han har enormt sugebehov, og smokken er verdens nest beste venn (etter puppen.. Nå har det seg slik at luftsmertene ikke helt er borte, og han har begynt å hoste og nyse litt (ikke feber), og nå de siste 3 nettene har han våknet hver gang smokken faller ut, dvs hvert 10-20 min...noe som tærer enormt på oss da vi bare får søvn stykkevis og delt. Har forsøkt å legge uten smokk, men da våkner han fordi han savner smokken... Noen som har erfaring eller tips til noe vi kan prøve, vi forsøker ALT!
Janne&Noah Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Oi, dette var kjent gitt!! Min gutt på tre mnd er akkurat sånn, våkner hver gang smokken faller ut. Så derfor krøller jeg sammen en av mine brukte singletter (lukter mamma) Og dytter godt inntil sutten. Dette gjør jeg når han ligger på siden. Har funnet ut av at han sovnet mye bedre på siden for da kommer lufta bedre ut, eller at han ikke kjenner så mye til magevondten. Det fungerer kjempebra! Han elsker å ligge å kose med denne toppen, samtidig som sutten da ikke faller ut. Jeg pleier gå å dytte i sutten kanskje et par ganger, så sovner han. Er han litt utrolig så hjelper det å stå å stryke han litt på ryggen mens han ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå