Gå til innhold

Nå har jeg vært på UL... skal tilbake om en uke...

Anbefalte innlegg

Det var ikke mye å se på skjermen... Med god vilje kunne vi se en reke, men ikke noe hjerte. Ettersom jeg ikke hadde alt for høy hcg på dag 13, tror de kanskje det er en slow starter og jeg skal tilbake neste tirsdag. Vi spurte legen hva hans personlig mening var, og det var visst ikke gode odds. Vet ikke hva jeg tror... Det er ihvertfall ikke over ennå, selv om håpet ikke er så stort. Det er f***meg tøfft det her!

Håper dere får en bedre dag enn meg :o)

Klemmer

Fortsetter under...

Hei Snoopi

Skjønner at du har det fryktelig tøft nå, gleden over å teste positivt kan raskt gå over til andre bekymringer. Håper det bare en en slow starter og at det utvikler seg bra til neste ul.

Jeg hadde bånn i bøtta dag i går, syk og fikk mensen.........Livet er ikke alltid en dans på roser..

Trøsteklem

Vennen...

Det er absolutt ikke over før det er over! Jeg håper du klarer å holde motet oppe de neste 7 dagene og fortsette med å være like positiv og fornuftig som du har vært hittil i svangerskapet. Neste ukes ultralyd kan slå begge veier, men prøv å la tvilen komme spiren din til gode! Du har vist en beundringsverdig fighter-vilje i den tiden jeg har kjent deg, og håper at spiren i magen er like tøff som mamma'n sin.

Du skal vite jeg tenker på deg og føler med deg...

Stor klem fra

Annonse

Dette var vondt å lese.. Har akkurat vært i samme situasjon selv, testet pos, var på ul, fikk beskjed om at det enten hadde gått galt eller ville gå galt. Nå har det gått en uke, tatt blodprøve 2 ganger, som bare stiger og stiger, og skal på ny ul på onsdag...

Sykepleieren på Riksen sa bare at jeg skulle lukke ørene litt for hva legen hadde sagt, og at jeg skulle kose meg med spiren. Så lenge jeg ikke hadde blødninger og smerter, var det ingenting å bekymre seg for.

Skal krysse fingrene for deg!!!

Trøsteklem

Annonse

Krysser alt jeg har for deg, Snooopi.

Som du sier selv - det er ikke over ennå.

Det er jo ingen fasit her da..... Mye som sies skal være normalt og ting skal være sånn og sånn, men alt er mulig:)

Lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer:)

Her krysses det også!!

Husk at du uansett er veldig tidlig i forhold til å se noe hjerte på UL.

Hvor langt er du nå??

Vi var på UL da vi var 5+6 og kunne ikke se noen ting... tom fostersekk sa legen " beklager". På eget initiativ hadde jeg tatt en hcg-prøve som var kjempefin - så dermed bar det inn til ny UL 2 timer etter den første.

Da fikk vi en lege som brukte et annet UL-apparet og der så vi et hjerte som dunket og dunket....

Vi gikk altså fra tom fostersekk - og intet liv - til bankende liv på 2 timer.

Veldig glad for at jeg slapp å vente en uke - tror jeg hadde blitt spik spenna gal...

Men.. poenget var liksom at du har bedre odds enn det vi hadde - dere så jo noe... litt forskjellig når hjertet starter å slå også - OG de forskjellige UL-apparatene gjør kjempeutslag.

Stå på Snooopi; skal krysse alt jeg har for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...