Gå til innhold

Jeg har fått forbud mot å ....

Anbefalte innlegg

... stønne hvis babyen rører på seg slik at det er ubehagelig for meg av samboer : )

Jeg skal bare "gi beng" i å lage lyder som kan assosieres med smerte uten at det er noe på gang! Hvis jeg okker eller auer litt eller trekker pusten dypt så ser han på meg med skrekk i øynene.

Men her er det jo ingenting som er utenom det vanlige, så han har jo ingenting å frykte sier jeg. Og jeg skal nok klare å si fra til han hvis det skjer noe!

hihi, mannfolk altså...

Flere som har menn/samboere som har planer om å få panikk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7334915-jeg-har-f%C3%A5tt-forbud-mot-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gubben har kjempeangst for fødselen, kan ikke tulle med han nei! Etter en forholdsvis dramatisk og lang fødsel sist så har han fått angst, men han skal iallefall være med denne gangen også.

Jeg vet at han gruer seg noe sinnsykt, men jeg sier til han at det er jo jeg som må takle smertene - det hjelper lite for han. Han er livredd for at det skal skje meg noe (eller ungen). Forrige gang trodde han jeg skulle dø og det trodde jo jeg også, det blir som med meg. Denne gangen vet vi hva vi går til og det er jo et mareritt uten like!

Hehe,jeg har hatt såååå lyst til å ringe sambo for å "si" eller stønne at vannet er gått, og at NÅ skjer det!!

Og jeg hadde hvertfall lyst da han var på julebord med jobben i helgen :D

Men herregud,kan ikke være så slem!! Plutselig skjer det og da tror han meg ikke!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...