Gå til innhold

Gravid strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mener jeg har hørt at det finnes? Tittet litt i vanlige klesbutikker, men kan ikke finne det! Må man kanskje i egne gravid- klesbutikker?

Skal på julebord og orker ikke gå med vanlig, de begynner og bli ubehagelige og ha på. Dessuten kommer magen til og ese litt ekstra for jeg skal spise masse god mat!!!! :)

Fortsetter under...

Skrevet

jeg kjøpte på lindex rett før helga:)

Skrevet

Okay, da skal jeg ta turen innom der! Takk:)

Skrevet

Jeg kjøpte en på en mammabutikk (Ni Måner på Sandvika storsenter) til kr. 250,- (!!). synes det var fryktelig dyrt, men den var veldig god å ha på da.

Skrevet

Får man tak i litt tykkerer strømpebukse for gravide også?

Litt sånn ull-aktig?

Tenkte til å ha til skjørt. Noen som vet?

Skrevet

Jeg river/klipper opp strømpebuksene foran jeg. Mine yndlingsstrømpebukser er fra UNO og fins i mange farger. Det går kjempebra hvis man klipper dem opp men bakdelen er jo såklart at de glir litt ned og at man ikke kan bruke dem senere kanskje. Ja. Men ikke så verst løsning likevel, hvis man vil ha en superbehagelig strømpebukse med fin farge på, av bomull.

Annonse

Skrevet

Jeg kjøpte både strømpebukser og stilongs på HM. Synes strømpebuksene var gode, men jeg likte ikke stilongsen! Den føltes litt stiv på en måte også var den fryyktelig lang i bena (jeg har nokså normalt lange ben og er 1.68 høy). Sånn at den liksom "ballet seg" rundt knærne!..

Skrevet

Kjøpte et par på HM, har ikke prøvd dem enda men de var litt tykke og ikke spes dyre heller. Tror det var 129,- pr stk eller noe.

Skrevet

hei.

kjøpte to mammastrømpebukser på hm kr 129 pr stk. supre!!

Skrevet

mama-licious har til 80 kr.pr.stk. Kjempegode!

Skrevet

Hehe morsom orddeling...

Gravid strømpebukse... Jeg ante ikke at strømpebukser kunne være gravide :-)

Annonse

Skrevet

Hehe - den var morsom! Det blir som ananas ringer, det! :-)

Skrevet

He he! Ikke veldig bra formulering, nei! Strømpebukser for gravide er kanskje mer riktig?:) Ja, ja..

Takk for mange svar i hvertfall:)

Skrevet

Hei!

Nå vet ikke jeg hvor du bor hen, men hvis du bor på sørlandet et sted så har de det på: Tallaksen i Markens i Kristiansand. Litt dyre der, men de er kjempe fine og gode å bruke.

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg kjøpte også 2 strømpebukser på hm til 129 pr stk, men de revna i skrittet begge to... Leita litt rundt men fant bare tynne strømpebukser. Det hadde de både bå lindex og hm. De var veldig fine. Må vel gå til en spesialbutikk for gravide - men det finner jeg ikke her jeg bor, så det er litt pes.

Skrevet

jeg har kjøpt 2-pack strømpebukser på HM. Jeg har ikke brukt dem ennå, men de kjennes veldig gode og myke (jeg er veldig kresen på det, og strømpebukser klør ofte på meg). De har i ulike tykkelser også.

Jeg har også kjøpt en bomullslongs der, til kr 129, ogden klødde veldig og er litt sånn "hard" kvalitet, anbefales ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...