Gå til innhold

anbefaler å massere kynnere!

Anbefalte innlegg

hehe ...her kommer'e igjen!!!

MEN jeg fikk rådet (av åssåjegda), for det kan intensivere dem. Jeg pleier ikke ha så mye kynnere, men fikk en i går rundt 20.00 og masserte i vei. Hadde regelmessige kynnere etter det og masserte og masserte storfornøyd. Hadde sex - og i stedet for å droppe orgasme (som visstnok skal utsette fødsel?) så tenkte jeg at det ikke kan være såå negativt i og med at jeg får kynnere av orgasme (sorry detaljer) Var jeg heldig og hadde fem orgasmer med (relativt) sterke kynnere etter og hadde hyppigere og sterkere kynnere utover natta..fikk sove likevel og har fortsatt regelmessige kynnere i dag.

Tror IKKE jeg skal føde snart, men er hjertens lykkelig over at NOE SOM HELSt skjer hehe! Vet noen (hihi) kommer til å snakke om maserier, men jeg sier give me pain, vil heller at noe skal skje enn å sitte her uten et eneste tegn på modning.. Kynnerne er enda ikke noe vonde, men mer tak i de ..litt av og på..og kjennerdet noen ganger i korsrygg og underliv også.

Men det rare er at jeg kjenner det i lårene noen ganger også...hmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7334789-anbefaler-%C3%A5-massere-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gnidde.. hmmm..over alt men mest nederst..med to hender får man liksom dekket mer..og masserte litt på forskjellige måter..tilfelle noen måter var bedre enn andre hehe..

Tror ikke det er noe på gang..men om noen dager? Tør ikke håpe ;o) De er anske stabile fortsatt...i styrke likosm..ikke vonde..kan jo bruke laang tid (flere dager) på å jobbe seg opp..får fortsette med massering ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...