Gå til innhold

Åååååhhh... Bilen er død =(

Anbefalte innlegg

ÅÅåhhhh...Bilen har gått til helvete!!!

Skulle til barnehagen i dag, og bilen ville IKKE starte....

Det er ikke batteriet, men sannsynlig olje-trykk-ettellerannet....

Det passer ikke nå, vi må jo ha bil!!

Hva om jeg må føde da?!!

Også har vi bare en vinterbil, så det vil si ingen bil for øyeblikket!

Barnehagen er på andre siden av byen, og jeg kan ikke gå langt med det bekkenet her!

Også har vi jo ikke penger til å fikse bilen,for alle pengene er gått til julegaver og babyutstyr, og heller ikke tid!!

Så nå vet jeg ikke hvordan vi kommer oss noen steder den nærmeste tiden, og vi trenger virkelig bil nå!!!

Kan jo ikke bare gå å kjøpe en til?!!!

*Huff* Sorry at jeg klager...er bare SKIKKELIG frustrert akkurat nå

Fortsetter under...

Han har jo sluttet som bilmekaniker, så kan ikke ta ut deler...Men han kan jo fortsatt mekke da :)

MEN han har hverken tid eller plass til det nå! På verkstedet står den andre bilen som bygges om, og den kan ikke flyttes på. Han MÅ pusse opp babyrommet, siden han ikke kan gjøre det når babyen er her. Og siden vi har en idiotisk banke og borre tid så er det ikke mye han får gjort etter han kommer hjem fra jobb.

Og han kjenner jo ingen andre som skrur VW, eller har et sted han kan reparere,og sannsynlig vil det koste mye...FAAAAAAEEEN!

Like før jeg klikker her assa!!!

*suuper-frustrert*

Vet akkurat hvordan du har det. Bilen vår streika i august. Så den har stått bomstille i 3 mnd nå. Har heldigvis vært heldig å få låne bil av svigers av og til. Vi sliter skikkelig med å få tak i en del som er i orden til bilen vår.

Mamma bor i Sverige, 4 timer unna...Så henne er uaktuell.

Faren min drar til USA for å feire jul den 18.des, så da kan vi jo sikkert låne bilen hans da, men det er jo 2 uker til!!

Svigermor er syk og har ikke bil :(

Jaah, tror vi sliter litt ja....

Annonse

Jaja, T fikk noen kollegaer tilå komme for å prøve å starte den o.l,men nope,ikke noe hjalp.

Snakket med han nå...Han kjøper muligens en "allright drittbil" som han kalte det i mellomtiden, til Golfen er på "bena" igjen. Men det koster jo penger det og da!!

Uff så kjipt! :( Håper det lar seg ordne at dere kan låne en bil. Men hva med bilforsikringen? Dere får ikke en leiebil imens på den? Det gjorde vi da vår streika...

Synes oppriktig synd på deg med det bekkenet ditt. :( Håper lille babyen kommer før tiden så du kan slippe vondtene.

Klem!!!

Vi har jo kasko da...Men er usikker på om vi får leiebil pga en skade som sambo skal fikse på?! Kan jo ringe å høre hvertfall:)

Ja, eneste grunnen til at jeg vil ha han ut nå er pga smertene i bekkenet, ellers kunne han godt ligget der til januar :)

Og du da Bekkeblom, skal ikke du føde snart da?!!! Du kan ikke gå så mye over termin vel? Pga den "egentlige" terminen i november?! Eller hvordan blir det?

Ja ring og hør, skader jo ikke. :)

Jo, vil gjerne føde snart!! Hehe. I går kveld begynte kynnerene og ta seg kraftig opp og de var ganske smertefulle. Fikk også intense murringer i ryggen som jeg ikke har hatt før. Vært slik i hele natt og endte opp med at samboer til slutt begynte å ta tiden. Men var uregelmessig. Fikk sove litt på morgenkvisten, da var jeg sliten gitt. Samboer også stakkar. :) Han er på jobb nå. Har fortsatt murringer i ryggen nå og da og vonde kynnere men ser ikke ut til at mer skjer. Ser mange blir "lurt" her inne, jeg er vel en av dem...

I følge min termin er vi 9 dager over, ul termin 1 dag. Mamma gikk en uke over med 2 av oss så hvem vet.. Men skjer nok denne uka! Rart.. Herregud så rart. :)

Det er jo håp om at han kommer før julaften for deg siden det er nr 2. :) Krysser fingrene for det!

Annonse

Hm, næh, Tror ikke jeg kjenner noe i lårene. Har jo generelt vondt i bena om nettene. Men noe har skjedd. Jeg har jo hatt mens murringer i 2 mnd så begynt å bli vant til dem. Vært annerledes siden i går kveld. Får vel ha litt sex i kveld når samboer kommer hjem, da tror jeg ikke det går lang tid før noe skjer, hehe. Er helt tom i magen også, tømte meg helt i går, fløy på do!

Skal ut og gå nå, ta meg en så lang tur jeg orker. Må kjøpe adventsstake også. Fant ikke den jeg hadde. Hengte opp julegardinene i går, det ble så fint!! :)

Er du blitt frisk da Tette? Håper det skjer noe snart for oss alle. :)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...