Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Har bitt meg merke i at dere ikke har signert ønskelisten. Hadde satt pris på om du kunne avse to minutter til å gi oss noen tips Hvis ikke så kommer det nok noe i postkassen likevel, altså... men kjekt å få litt hjelp...
skorpion-75 Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hei på deg vår hemmelige venn. Beklager at jeg ikke har fått skrevet opp noe, her går det nemlig i oppussing og sykdom for tiden... først Eline med 2 øre betennelser på rad, og nå har jeg fått bihulebetennelse..ja nok om det!! Eline ønsker seg/trenger: -Perler eller "nopper" som jeg kaller det. Slike som man putter ned i brett med hull i(aner ikke hva de koster altså, mulig de er dyre). -Ulvang sokker str 23 -Pysjamas helst med ben for sokker hater hun å ha på str 92 -Genser str 92 - Puslespill Jeg ønsker meg: - en kul lue -sokker str 39 -vanter -sånn skrubbevott til å ha i dusjen.. - spennende bok(slike pocketbøker som ikke er så dyre) Kom ikke på mer jeg nå.Og vi blir glade for alt vi:-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Nå er gavene i hus, men får ikke sendt dem før i morgen eller sent i kveld, håper det går greit... Det er jo tross alt 2 uker til de skal åpnes. Håper de faller i smak, og blir godt brukt Varm juleklem fra din(e) hemmelig(e) venn(er)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå