Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 4. desember 2006 #1 Del Skrevet 4. desember 2006 er å gå på fjellet å se på at nissen blir "tent" ... På fjellet der hvor vi bodde før er det en nisse som står i et skur, og hver 1 adventssøndag blir dørene åpnet og det blir lys i skuret... Så når man står nede, kan man se opp å si at der oppe som det er lys bor nissen.. hehe... Så i går hadde vi kjempe flott vær her.. Putta alexandra i bæremeisen og gikk dei 40 min opp... Og når vi kom opp dit hvor nissen står, solgte de pølse og litt forskjellig annet og tente bål... Barna fikk jo selvfølgelig en liten pose med litt frukt og godteri... Også var der korps som spillte og robert post ( for de som vet hvem han er) var der å sang.... Og når vi skulle ned fra fjellet gikk vi i fakkeltog.. dere skulle sett hvor fint det var å se alle lysene som gikk ned fra fjellet i mørket... I fjor var der ca 1500 personer, og tror ikke det var noe særlig mindre i år... Alexandra koste seg så mye, at dette skal vi prøve å gjøre hvert år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 4. desember 2006 #2 Del Skrevet 4. desember 2006 Åh, det høres kjempefint ut. Her kommer nissen inn i fjorden med en liten båt, og det var vi også nede å kikke på. Men den ene nissen i nisseorkesteret falt og slo seg så mye at han ikke kom på beina igjen, og både nissen og hjelperen hans lignet junkier, så jeg vet ikke helt om vi skal se det neste år. Det var en ganske underlig opplevelse. Heldigvis var Storm mest opptatt at båtene i havnen, så han oppdaget ikke alt det underlige som foregikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 Det hørtes koselig ut. Har liksom ikke fått inn noen juletradisjon med den lille familien min. Jeg føllger tradisjonene til mine foreldre enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå