Gå til innhold

Hjelp.. bør jeg ringe doktoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter.

Jeg vaknet opp frisk og rask i dag og gikk på jobb som vanlig.

Kjente jeg hadde hodeverk da jeg kom fram. Ble bare verre og verre.

Så ble jeg kvalmen, men fortsatte fortsatt og jobbe og håpte det kom seg.

Plutselig gikk alt rundt for meg, bena dovnet og jeg spydde som en gris.

Kom meg igjen.. var bra en halvtime, men så skjedde det samme igjen.

Nå har jeg gått hjem for å hvile.

Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei , nå sier du nå ikke noe om hvor langt du er på vei.. men hadde det vært meg så hadde jeg ringt legen.. Så gjør det du så blir du beroliget og. Lykke til ;o)

Skrevet

Ja, tar meg en liten hvil nå og ringer lege når jeg vakner viss jeg ikke er bedre..:)

Er i uke 17

Skrevet

jeg hadde nøyaktig det samme som deg i går. Våknet opp og formen var ganske fin. Var litt tung i hodet bare. Hoppet i dusjen og så plutselig at jeg så liksom bare halvparten av alt jeg prøvde å se på. Mistet sidesynet og fikk veldig flimring på synet. Derettter kom kraftig hodepine etter et kvarter og etter en times tid var det spying spying spying. Rart... men det var faktisk deilig å spy, for det lettet liksom på trykket. Jeg vet at jeg opplevde et migreneanfall siden jeg har hatt dette før. Men hvis du ikke har opplevd det før forstår jeg at det er skremmende. Ta deg gjerne en tur til legen for sikkerhets skyld, men det høres veldig ut som migrene. Det eneste som hjelper er å gå hjem og legg deg (bygg opp senga slik at du nesten sitter) på et kaldt mørkt rom. Ha det helt stille rundt deg. Ta 2 paracet. Legg en kald klut over panna og øynene og ha spybøtta ved siden av senga. Jeg vet du har de fryktelig vondt nå, men det pleier å være ganske ufarlig. Det er visst vanlig å få mye hodepine og migrene når man er gravid. Ser det er mange andre her inne som har vært plaget fra uke 14-18 med det samme. Selv er jeg i uke 15 og har hatt mye hodeverk i halvannen uke, men bare i går med migrene da. Trøst deg med at det går over, men du kommer til å være litt mørbanket i nakke, rygg og skuldre når migrenen slipper taket.

Ønsker deg masse god bedring og lykke til!

Skrevet

Tusen Takk for svar..:)

Skal gjøre det du skrev..

Natta ..;)

Skrevet

Natta:) Må få høre hvordan det går med deg da!

Klem

Skrevet

Synes det høres ut som symptomer på Veldig lavt blodtrykk jeg.........

Jeg hadde slike symptomer selv.......

Men ring lege du, det er uansett det beste.

Stor trøsteklem fra meg

Skrevet

Hei.

Hjalp med en kvile og 2 paracet..:)

Men gikk til lege alikevel. For sikkerhetsskyld.

For var fortsatt ikke helt i form etter kvila.

Han sykemeldte meg 100 % denne uken, og så måtte jeg komme inn med urinprøve i morgen for å sjekke den.

Ellers så hadde jeg litt lavt blodtrykk ja.

Men føler meg mye bedre nå..:)

Skulle slappe av denne uka..:)

Herli da det er mye stress på jobben for tida..:/

Er elektriker

Skrevet

Hei

ja da hjelper det med mye hvile

Ha beina høyt når du sitter, drikke masse vann, hvile, ikke stesse og spise litt lakris - da blir blodtrykket litt høyre (det siste jeg nevnte har jeg lest her på BIM)

lykke til

Hilsen en annen med lavt blodtrykk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...