Gå til innhold

Hvordan hindre at de biter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest flere innlegg her med damer med sår på puppen, og nå er jeg der selv. Like etter at snuppen har fått to tenner er han i full gang med å teste dem. Særlig hvis han virrer litt og egentlig ikke har tid til pupp. Det går jo ikke an i lengden å bli bitt hele tida, så hva gjør man? Her kommer det helt plutselig, så jeg bare skriker til. Han ligger der med blod i munnen og på trøya og gliser... Dracula selv... Heldigvis har jeg unngått infeksjon så langt, men det er innmari vondt når han kommer igjennom med tenna sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk vekk puppen! Det funket her. Nå har ikke snuppa tenner enda da, men det er ikke noe godt å bli kløpet med gommene heller.

Skrevet

Jo, men da blir det jo bare surving og grining av sult/tørst...? Skjønner de at de biter?

Skrevet

Etter tre ganger ble det i hvert fall slutt på det, en måned siden, da hun var 3 1/2 mnd, så jeg tror hun skjønte det. Ga henne mat noen minutter etterpå, men det ble litt skriking ja. Ellers virket det som om hun gjorde det da hun ikke var så veldig sulten mer, er hun sulten "høgger" hun bare innpå. Hjelper det å amme i et stille rom for dere selv, kan det hende han blir ukonsentrert?

Skrevet

Og ikke gi positiv respons når han gliser, men det gjør du sikkert ikke fordi du nettopp har fått veldig vondt! :-)

Skrevet

Nei, da ser jeg streng ut! :-) Skal teste ut det, ja. Takk for svar.

Skrevet

Ikke noe man kan ha på puppene slik at de ikke få tak eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...