Gå til innhold

Hvilke navn har dere bestemt dere for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi, altså min mann og vår sønn, har tenkt på Pernille og Theodor/Theo

Hva synes dere om de navnene?

Har dere tenkt noe på navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theodor er jo veldig søtt.. visst vi hadde ventet gutt hadde vi funnet ut; tobias, adrian aleksander, mikal andre.. men nå blir det jente så;-) mathias er jo å kjempe søtt..

Skrevet

Har ikke klart å bestemme oss ennå, godt vi har god tid. Men har veldig sans for Nora om det blir jente.

Skrevet

Vi falt for Maren og Kristoffer:)

Skrevet

De navnene du har valgt synes jeg er kjempefine på babyer og barn... Men det blir liksom litt merkelig når en voksen mann kommer å sier at han heter Theodor... Bare min mening da, man venner seg jo til alt. Siden de navnene nå begynner å bli ganske populære vil det jo om ca 20 år være mange voksne som heter det...

Jeg liker Emma, men synes det er blitt så veldig populært at jeg tenker jeg velger noe annet. Får jeg en gutt tenker jeg på Even...

Skrevet

det er så mange søte og fine navn... men jeg klarer ikke bestemme meg for det før jeg har den lille i armene... :)

Skrevet

Ja - det var et fint navn til ja.

må skrive ned Mathias også........

Hva skal jenta deres hete da?

Skrevet

Hei

Det er akkurat det jeg tenker om Theodor - derfor er jeg ikke helt sikker........ men tenker mye på Theo.

Skrevet

her venter vi en liten gutt som skal få navnet Magnus.

Skrevet

Theodor kan være litt dumt hvis du får en gutt som blir litt lubben... Spesielt hvis han blir det i tenårene...

Skrevet

Nabogutten heter Theo, det synes jeg er kjempefint! :) Har litt sansen for korte navn jeg da.

Vi lander nok på Loke. Har prøvd meg på mange andre, men sambo er liksom så utroolig bestemt på akkurat dette! ;) Jeg liker det også veldig godt, men har likevel litt problemer med det siden Loke jo tross alt var ond da..

Skrevet

Vi venter en gutt.. og vi er blitt enige om sondre eller vebjørn til nå... men vi kommer ikke til å bestemme noe før vi får hilst på lille kar.

Sist så var jeg jo så sikker på at jentå mi skulle hette Hannah, men det var ikke en hannah.... så mannen min fikk sitt første valg Kristine.. og jeg er glad hun hetter Kristine... det er den personen hun er...

Jeg likte best Theo... men det er sikert fordi at jeg kjenner en som hetter Theodor..

Skrevet

Loke er et fint navn det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...