Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig vondt i hodet hver morgen. Er det vanlig å ha det? Har ikke noe å si om jeg har sovet mye eller lite... Og så er jeg kjempekvalm.. Har begynt å bruke jerntabletter, og da står det at man kan bli kvalm. Men i går kveld tok jeg ikke, og jeg er like kvalm og vondt i hodet i dag! Kjedelig start på dagen! Avføringen er også veldig mørk... kan det være noe annet, eller er det bare jerntablettene tror dere?? Hater å ringe til legen for alt og ingenting, så jeg spør dere, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at den mørke avføringen skyldes jerntablettene - har ingen erfaring med det selv så det er bare hva jeg har hørt...

Hva kvalmen og hodepina skyldes vet jeg ikke, men jeg har det likt selv. Kvalm uanett om jeg spiser eller ikke - hva jeg spiser - om jeg sover godt om natta eller ikke osv. Samme med hodepina. Det varierer litt fra dag til dag, så jeg har vel funnet ut at det er noe jeg må bite i meg fram til fødsel, som forhåpentligvis ikke er så langt unna nå. Tida går jo fort tross alt :)

Når det blir for ille så tar jeg rett og slett en paracet. Har tatt ganske lite sånt i svangerskapet, så en og annen nå på slutten er "lov". Har rådfrt meg med både lege og jm, som sa det var bedre at jeg var smertefri innimellom og fikk slappet av enn å gå og pine meg gjennom det og være stressa. Paracetamol er jo trygt i forsvarlige doser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...