Pinne Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Heisann Er en lykkelig førstegangsgravid :-) Synes magen min har vokst veeeldig fort og har blitt stor.... Har til og med lagt på meg 5 kg til nå. Er naturlig slank, trener en god del og spiser sunt. Noen kommenterer, "Oj så stor du er". Får meg til å føle meg litt unormal. Hvordan er det med dere andre?
blindpassasjer Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hei Jeg var også tynn fra før, så kanskje det går litt fortere i starten da...hadde gått opp sikkert 8 kg for et par uker siden, nå har det stagnert litt heldigvis, er i uke 20.
maiprins Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei! jeg er 14 uker på onsdag og har lagt på meg ca 5 kg nå. ingen har nevnt magen min, om den er stor eller liten.... Men i mitt forrige svangerskap fikk jeg hele tiden høre at magen var så liten...... det er ikke så allright det heller.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er i uke 14 og magen er blitt svær! Får absolutt kommentarer på den, men vekten har ikke økt mer enn ca 1 kg så langt, kanskje 1,5 nå (har ikke veid meg på noen dager). Så lenge du spiser sundt og normalt og beveger deg legger du på deg helt perfekt for akkurat deg, så det så! :-)
Bebbies i magen Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Hei! Jeg er 15+2 i dag og jeg har begynt å gå ned. Jeg liker ikke det heller. Jeg var slank fra før jeg ble gravid så jeg har ikke så veldig mye å ta av. Men som sagt har jeg ikke gått opp et gram frem til nå, men når jeg gikk på vekta i dag tidlig hadde jeg gått ned litt. Jeg føler jeg spiser godt men. Jeg skal til legen på fredag, får høre hva de sier der.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 jeg hadde gått opp 5kg på kontroll i uke 20... nå er jeg i uke 26 og har gått opp 6,8kg...
Pinne Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2006 Takk for mange svar. Ser ut til at det ikke er en fasit på dette nei, vi er alle veldig forskjellige. Men, godt å høre at noen er i samme leia som meg.....smil. Håper dere alle har det godt og at vi satser på mindre bekymringer for fremtiden.... De fleste bekymringer blir det jo ikke noe av. Godt svangerskap :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå