Gå til innhold

jeg er gravid :) helt sant, jeg tror jeg dåner...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SÅ MOOOOOOOORRRRRRRRRRROOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer, gratulerer og gratulerer :o)

Dette var morsomt, håper den lille klamrer seg fast i 9 mnd...

Og velkommen etter inn på 1.tri :o)

Masse klemmer

Endelig ble det din tur.Dette fortjente du!! Gratulerer så mye!!Så moro du! Er det ikke herlig fantastisk å se ett kryss?? Også så artig at din kjære venn testet positivt også. Må jo være skjebnen dette!!

Lykke til så mye med spiren og gled deg til UL!

Å Gøril-venn, så utrolig glad jeg ble når jeg leste dette! Så det allerede på jobb i dag tidlig, men liker ikke å logge meg inn der, så har gledet meg i hele dag til å komme hjem og gratulere deg! Ønsket virkelig at jeg hadde hatt nr ditt, så jeg kunne sendt en grattis melding. Dette var jammen på tide vennen, endelig var det din tur!!!!

Utrolig morsomt at minnie'79 også testet positivt i dag, det er jo litt av et sammentreff! Skjebnen? Nå har jeg skikkelig lyst å følge etter dere om en uke. Kryss fingrene for meg da.

Gleder meg til å snakke med deg på msn. Skikkelig spent på om det er to der inne..... :o) Da er vel lykken komplett!

Masse, masse klemmer fra meg

Annonse

Har jo "snakket" med deg før i dag,

men dette kan jo ikke gjentas for ofte...

GRATULERER GØRIL!!!!!!!!!!!

Dette har du fortjent, kos deg med magen nå!!!

Stoooor klem fra meg:-)

Åhh, nå ble jeg helt rørt her..

SItter med tårer i øynene og bare smiler, tenk at så mange

vil gratulere meg :)

Tusen takk.

Dere er verdens beste jenter, og jeg unner dere alt godt :)

Klem fra en glad og overlykkelig Gøril

Så herlig Gøril, dette er fortjent etter en tøff høst:o)!!!

Gratulerer så mye!! Har hørt at det er et positivt tegn at testen blir positiv med en gang, mye hcg i kroppen da:o).............

Gleder meg til å komme etter;o)..........

Klem

Annonse

Så utrolig gøy!! Slenger meg på blandt gratulantene. Har fulgt med deg, sjø. Hører til på Medicus sjøl. Selv har vi klart det med naturmedoten. Fant det ut på fredag, og fikk svar på HCG i dag (ble tatt på fredag) 147, synes kanskje det er litt lite, men nå kan jeg ikke si helt nøyaktig når befruktning skjedde. Tar ny prøve i morgen for å se om det er normal stigning. Krysse, krysse.

Åååååååååå så fantastisk!

Jeg er lysegrønn av misunnelse her jeg sitter - GRATULERE så mye, kunne ønske vi kom i mål til slutt alle sammen.-)

Håper du får et vellykket svangerskap - kos deg med spira & magen!

Klemmmmmmmmmmm

Gratulerer!

Denne datoen skal jeg huske, her renner det inn med den ene gladmeldingen etter den andre.

Kos deg med det lille mirakelet i magen, og ha en fantastisk kveld sammen med mannen din!

Ønsker deg alt godt fremover.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

Nå ble jeg glad! Jeg visste du skulle teste i dag, var kjempespent.

Må være en aldeles VIDUNDERLIG følelse... unner deg virkelig dette!

Stikk innom igjen, må jo høre hvordan det går...

Kjenner du noe foresten?

gratulerer!:)

juletiden er visst en POSITIV tid:)

satser på det fortsetter,jeg skal teste julaften om alt går etter plana,spennende dette:)

kos deg og lykke til videre!!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...