Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei! Jeg er 29 uker på vei, og sitter nå på jobb og merker at jeg har så vondt for å puste- puster tungt og det er ikke behagelig.. Andre? og isåfall hvor lenge skal dette vare?
konvall Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hei. Dette er helt normalt.... Det vil være litt tyngre å puste for noen helt frem til fødselen.... Dette er pga at barnet ditt blir større og ligger mer på lungene dine slik at de blir litt klemt... Pass på å bruk flere puter så du får støttet deg litt opp om natten.... Har hatt dette lenge....
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Jeg var det en periode. Hjalp veldig da magen falt ned ;o)))
Taram har gutt&jente Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Hatt samme problem til tider, er 31+4 og får iblant pusteproblemer. Akkurat som om jeg ikke får nok luft, og føler at jeg må ta dype sukk for å få nok luft. Har lest litt på nettet, og det er i utgangspunktet helt ufarlig. Men selvsagt ubehagelig. Og om du føler deg litt stressa er det vanlig å få litt pusteproblemer når du er gravid, sa de på helstestasjonen. Jeg ville lukket øynene og koblet helt ut noen minutter, kanskje det er et sted du kan legge deg ned litt?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 puh, vet akkurat hva du snakker om. Besvimte her en dag på jobb. Fikk helt åndenød, det begynte å prikke i armer og bein, ble nok litt stressa og puff der måtte jeg i sideleie på sofaen. Veldig ubehagelig opplevelse!!!!!!men, men det er jo ikke farlig, bare ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå