Gå til innhold

Til dere som har født..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere bruk for morgenkåpe, eller tar den bare opp enormt med plass i baggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte aldri min, men fødte midt på sommeren og det var skikkelig varmt. Denne gangen er det jo vinter så jeg tar den med meg allikevel, så får vi se:-)

Skrevet

Brukte bare joggedress sist jeg, og det tror jeg kanskje jeg gjør denne gangen og... Liker ikke se ut som om jeg nettopp har våknet.

Skrevet

Venter nr 3, og har ikke hatt bruk for morgenkåpe.... Hadde med pysj og en god t.skjorte å sove i pga andre på rommet.....

Skrevet

venter nr 4. Hadde ikke brukt for morgenkåpe de 3 andre gangene.....

Skrevet

tenkte aldri på å ta med morgenkåpe sist...savnet den ikke heller!!:))

Skrevet

Nei, morgenkåpe er litt for upraktisk for meg, og man ser så lite opplagt og tuslete ut.. :o)

Dessuten sklir den ofte opp i snøringen, og føler jeg at jeg må barbere leggene.. Så for min del blir det en myk jobbebukse med strikk i livet denne gangen også.

Men et annet tips : Ta med deg mykt dopapir! Det er gjerne "avispapir" de serverer på sykehus, og dette er ikke mye behagelig! :-(

I tillegg kommer jeg til å ta med meg min egen hodepute, siden jeg ikke kan fordra slike store, tunge, harde puter sykehus ofte har. Men det er nå meg. :-)

Andre ting: fuktighetskrem, lepomade og nesespray. Tørr luft på sykehus.

Skrevet

Jeg hadde med meg morgenkåpe, men brukte den ikke. brukte bare kosedressen min. Magen er jo ikke akkurat helt flat etter fødsel, og da er det greit å ha på seg noe behagelig og noe du føler deg fin i. Husk å ta med mascara og lypsyl.

Skrevet

Glemte det viktigste - det er fryktelig upraktisk å skulle amme når man har morgenkåpe! Da må du jo åpne opp hele kåpa foran, og dermed trenger du likevel bukse under for ikke å blotte deg helt.

Skrevet

vi hadde det på sykehuset, så jeg brukte den istedet for min, litt kjekkere om man søler til den fra sykehuset enn sin egen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...