vims-74 Skrevet 4. desember 2006 #26 Skrevet 4. desember 2006 Hanne: oj, noe på gang altså? spennende! Hvem flere av novemberjentene som vi kjenner har fått, jeg har jo ikke fått med meg særlig mye... Kort oppsummering: Jeg fikk jente 3 november tuttebærta fikk jente 7 november ID fikk gutt 27 november (?)
SpongeBob Skrevet 4. desember 2006 #27 Skrevet 4. desember 2006 Herlighet, Vims, er lillejenta di bare litt over en måned? Syntes liksom det var så lenge siden vi fulgte spent med på Zummis oppdateringer... Han gjorde forresten en glimrende jobb med å underholde hele BiM mens du var indisponert:) Og ka-ping har i all hemmelighet fortalt meg hva lillejenta di heter, og vil bare si at jeg elsker det! Nydelig navn, og godt å høre at alt står bra til med dere.
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #28 Skrevet 4. desember 2006 Da er jeg endelig hjemme igjen. har vært en lang og slitsom dag, og jeg holdt på å besvime tre ganger på butikken i ettermiddag... men jeg har kost meg masse med lillejenta mi og da Måtte ha henne med til jordmorkontroll, men hun er så grei at det er ikke noe problem. JM konstanterte nok en gang at hun mener jeg IKKE kommer til å gå lenger enn til maks like inn i januar. Blir spennende å se om hun har rett... Jeg er bare glad jeg ikke blir før Hanne, det ville liksom blitt så fullstendig feil! Nå venter jeg bare spent på oppdatering! Ikke hver dag bestevenninna mi er i fødsel liksom... hihi ps: jeg er i så elendig form etter husarbeids-hoppsaen igår at jeg IKKE kommer til å repetere gjerningene! Herfra er det kun små minutter med pusle-husarbeid innimellom som er aktuelt for ka-ping. Skal huset julevaskes så er det andre som får gjøre det. Enkelt og greit! Angåend evindusvask, så passer det fint med ett vindu pr dag kanskje? Virker som en overkommelig plan
SpongeBob Skrevet 4. desember 2006 #29 Skrevet 4. desember 2006 Dagens innsats her i heimen: Har tenkt på å skrive liste over hva jeg skal pakke til turen og LTs opphold hos mormor. Ikke kommet så langt som til å skrive listen, men har i alle fall tenkt litt på det. Og nå kjenner jeg at sengen lokker. Trøtt som en strømpe! Håper alle har hatt en bra dag, vi "snakkes"
konvall Skrevet 4. desember 2006 #30 Skrevet 4. desember 2006 Her har dagen vært preget av ryggvondt og skoleavslutning... Fikk vært med selv om jeg egentlig ville vært i senga... Da har jeg gjort dagens innsats som god mor...... Nå tenkte jeg å krype i køya snart... Er helt utslitt i dag.. Vi prates i morgen damer.... Natta...Spennende å se hvor mange som har startet m rier i natt når vi logger på i morgen.....
SpongeBob Skrevet 4. desember 2006 #31 Skrevet 4. desember 2006 Ja, her skjer virkelig ting for tiden... Noen som vet hvordan Hanne har det?
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #32 Skrevet 4. desember 2006 Har ikke hørt mer fra Hanne enn en sms kl 1730 ikveld. der hun stort sett bare satt og venta på at riene skulle bli vondere... spennende er det uansett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå