Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen meninger om Elianne? Husker jeg hørte det i en gammel film for lenge siden.. Hm, kanskje det minner litt om liane..? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. desember 2006 #2 Del Skrevet 4. desember 2006 Helt ok, ikke dritpent ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kass Skrevet 4. desember 2006 #3 Del Skrevet 4. desember 2006 synes Elianne var et kjempefint navn! mye finere sammensatt enn hver for seg!. litt nytt, men alikevel gode gamle norske navn. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 4. desember 2006 #4 Del Skrevet 4. desember 2006 Fint navn, jeg liker det best i to: Eli Anne. Er Liane et navn da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Del Skrevet 4. desember 2006 Kjeeeeempefiiiiiiiiiiiiiint............Gå for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Del Skrevet 4. desember 2006 nei, tenkte på sånne lianer som tarzan henger i.. Ligner mer om man skriver Eliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #7 Del Skrevet 5. desember 2006 noen flere..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #8 Del Skrevet 6. desember 2006 Synes Elianne var et flott navn, men hadde vel kanskje foretrukket Eliane? Har nemlig selv ei jente som heter Juliane, og navnet er jo i samme gate kan en vel si. Må få nevne at vi er kjempefornøyd med navnet, og vi har fått veldig mange positive tilbakemeldinger. Det eneste er at noen ikke forstår forskjell på -ane på -anne på slutten, og da blir vår lille Juliane litt fornærmet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #9 Del Skrevet 7. desember 2006 Liker både Eliane og Elianne Har lyst til å kalle en evt neste datter for det, da det blir oppkalling etter min mormor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #10 Del Skrevet 7. desember 2006 Det var fint synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå