Gå til innhold

Juni: da har vi tatt dag :(

Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

no har vi vørre våken sian kl halv 2 =( e forstår ikke koffer han nekt å søv....gubben søv selvfølgeli...som vanli...dæ ha ikke skjedd ein gang at han har tatt han på natta. dritt sekk!!!! lillemann e tett i nasn og i halsen så dæ e vel dæ som plaga han den her gangen. men ke som plaga han ellers...må fuglan vet. e e trøtt i allefall. e dæ fleir som plages sånn som dæ her? dæ ha jo holdt på sånn no sian han va 2 uke.(kolikken) begyn å bi passe sliten av å ikke få ei einaste natt mæ god søvn...eller e kan jo sei ..ei einaste natt mæ søvn faktisk. dæ må jo va noko som feila han? e bi i allefall gal snart....mye syting på me no..men bi litt frustrert....dæ sjønna dåkker sikkert =) håp no at alle dåkkers små søv søt :) sånn at dåkker får ei god natt mæ søvn og e utkvilt i mårro.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7333707-juni-da-har-vi-tatt-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh! Stakkars deg! Og så klarer du å si at du ønsker oss andre ei god natts søvn! Takk! Jeg fikk lyst til å komme og være våken noen netter for deg, sånn at du får sove, for min sover hele natta.

Sover han på dagen, da? Får du sovet litt da?

Jeg håper det blir bedre etter hvert.

heisann!!

æ må bare si det...det e lov å sutre når man har sånne netter. æ treng mine tima med søvn, selv etter at han lillemann kom:)

prøv å hev hodeenden hannes på natta hvis han e litt tett!! sett nån bøker under sengfotan. evt en pute under madrassen! kanskje det blir bedre??

vi har hadd nån måneder med tull på natta, våkne ofte. etter at tennene kom så har det roa sæ ned igjen. takk for det :) krysse fingran for at ingenting feile ongen din... og at han bare vil bestemme sjøl!

Stakkars deg! Mi sover og hele natten, så kan ikke forestille meg det å måtte være våken så mye...

Du sier at det har vært sånn siden han var 2 uker. En venninne av meg hadde nemlig samme problemet, og også hun fikk beskjed om at barnet hennes hadde kolikk....Men det var faktisk ikke tilfelle. Han hadde noe som heter refluks, der magesyre kom opp i halsen hans... Det førte til at han grein, og ikke ville sove....Legene fant ikke ut av dette før han var 4 mnd, for då hadde han fått sår på spiserøret, og ville dermed ikke ha mat! Nå har han fått medisin for dette, så no sover han om natta. Er jo ikke sikkert at ditt barn har det samme, men han har iallefall noen av de samme "symptomene"! (kolikk og mangel på søvn)! Lykke til iallefall. Håper det blir mer søvn på deg snart! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...