Gå til innhold

noe på gang? **håpe**

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått i 2 dager og lekket fostervann (tror jeg det er). har hørt at det skal lukte søtt, men jeg syns at det minner litt om sæd-lukt.

beklager uttrykket, men det er det første ordet jeg kom på.

og jeg har veldig vondt i rykk og napp nederst i magen, men har ikke kjent noen murringer i ryggen som alle snakker om.

dette er mitt første svangerskap, så jeg setter veldig pris på svar :)

håper så inderlig at noe skal skje snart, for jeg er drittlei for å være helt ærlig, vil ha jenta mi ut nå! :)

så hvis det er noen andre som sliter med nattesøvnen, så er det alltids kjekt med svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7333604-noe-p%C3%A5-gang-h%C3%A5pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har lekket fostervann i to dager, MÅ du ringe til føden med en gang!! Du blir satt i gang 3 dagen etter fostervannsavgang, (litt avhengig av hvilke sykehus du skal føde på..) og da må de ha beskjed!! Er mulig det er annerledes dersom du bare lekker litt, men uansett. Ring føden, da får du sikkert beskjed om å komme inn på sjekk (for å finne ut om det virkelig er fostervann som går).

Lykke til :) Jeg tror du er i gang jeg altså :) :)

hehe... Er d ikke hode til babyen du kjenner som presser nedover .. Jeg er første fødene sjøl så..:/ har d litt likt, men trur ikke hun er på vei ut.. jeg vill ha henne ut , men samarbeid vill er de ikke altid:P

Når har du termin da?

har ikke termin før 16 desember, men har vært rar i kroppen de siste dagene. hehe, d kan jo være at det er hodet jeg kjenner, ja.

off, er litt redd for å få forhåpninger. men jeg ringer inn for sikkerhets skyld. er jammen meg ikke lett å skulle vite slike ting....

Annonse

jordmor mente jeg bare kunne gå og legge meg og se det an, siden det var så lite. kom det mye mer på en gang, måtte jeg komme inn. men hun mente ikke at det var nødvendig å komme inn enda.

var hos legen tidligere i dag. var veldig øm i magen, så han mente at det absolutt holdt på å modnes og gjøre seg klart.

hjertelyden var også sterk (syns hun har vært så rolig), så var greit å få bekreftet det også.

så da er det vel bare til å smøre seg med tålmodighet litt til... hrmf!

men må si jeg finner stor trøst i å lese om alle andre som også er sprekkeferdige her inne, er litt lei av alle ikke-gravide som prøver å trøste meg med at det er jo ikke lenge igjen nå. men det er lett for dem å si det!

en smule lei av å vente og hormonell... sukk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...