Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 Vi venter gutt i januar og hjeeeelp så vanskelig vi synes det er å finne guttenavn enn jentenavn, tror det blir en oppkalling fra beste/oldefar generasjonen, så... Kan noen hjelpe oss å rangere?? Theodor Sverre Kasper Oscar Alfred Olander Karsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya16 Skrevet 4. desember 2006 #2 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg liker Sverre best! Theodor og Oscar er også fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 4. desember 2006 #3 Del Skrevet 4. desember 2006 Liker ikke noen av disse navnene veldig godt jeg, men oppkalling er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. desember 2006 #4 Del Skrevet 4. desember 2006 De tre øverste liker jeg like godt, liker best Casper med C tror jeg. De 4 nederste er ikke helt min stil, men veldig brukbare for det. Jeg begynner å få sansen for Alfred, egentlig et koselig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 4. desember 2006 #5 Del Skrevet 4. desember 2006 Theodor og Oscar er fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 4. desember 2006 #6 Del Skrevet 4. desember 2006 Sverre er et fint navn. Eller Karsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 4. desember 2006 #7 Del Skrevet 4. desember 2006 1. Alfred 2. Sverre 3. Oscar 4. Theodor Synes alle disse er fine, men liker ikke Kasper og Karsten noe særlig. Olander er litt merkelig, høres ut som et oppfunnet motenavn, selvom det er oppkalling... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 4. desember 2006 #8 Del Skrevet 4. desember 2006 Fine navn... Oscar Alfred Karsten Olander Kasper Sverre Teodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 4. desember 2006 #9 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg likte best: 1. Alfred (Kjempe koselig!) 2. Olander 3. Kasper 4. Theodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Da HarViTreUnger Skrevet 4. desember 2006 #10 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg stemmer på Sverre. Liker ikke Oleander.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #11 Del Skrevet 5. desember 2006 Oscar Theodor Kasper Alfred Olander Sverre Karsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 6. desember 2006 #12 Del Skrevet 6. desember 2006 Theodor eller Kasper. De andre synes jeg ikke var så fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 7. desember 2006 #13 Del Skrevet 7. desember 2006 Syns Alfred(tenker litt på Alfred i Emil) og Karsten er finest.Olander var myyye finere en Leander,ikke så feminint.Theodor er fint,men for meg så blir det litt sånn bamsenavn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 7. desember 2006 #14 Del Skrevet 7. desember 2006 Karsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå