luna mor Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 mistet,gravid på ny står det på denne debatten.jeg har mistet,men er fremdeles ikke blitt gravid enda:-( det er så tungt alt.jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at ting skal bli bedre???jeg giftet meg i sommer,alt var bare fryd og glede.vi hadde en nydelig dag med hele familien og vi var gravide.veldig gravid.det var to i magen min:-)og av alt fikk vi termin juleaften.det kunne ikke bli bedre..men,nøyaktig en uke etter vi sto i kirken hadde vår beste dag i vårt liv mistet vi våre to..nesten halveis i svangerskapet..alt raste bare sammen.hvordan skal vi klare dette tenkte jeg.sykehuset var for jævlig.ingen støtte og få..jaja,bedre lykke neste gang.fader går det virkelig ann å si sånt!!!vi var jo knuste...i en periode eksisterte vi bare,gravla barna våre i stedet for å døpe dem.så mistet jeg min kjære mamma på dagen to mnd etter tvillingene.jeg savner henne masse,men jeg prøver å tenke slik at de passer på hverandre.jeg blir bare mer og mer nedtrykt nermere jul vi kommer.de skulle jo vært født nå siden tvillingsvangerskap er ca 37 uker..noen som har lignende historie å fortelle meg eller bare vil si noe til meg??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7332913-mistet-tvillinger-og-mamma/
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 4. desember 2006 #2 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har ingen lignende historie å fortelle, men jeg følte for å svare deg likevel. Tårene trillet da jeg leste innlegget ditt. Så ufattelig trist, og så utrolig langt fallet blir når man er på den rosa lykkeskyen. Du har måttet tåle mye, og det er tøft nå når det nærmer seg tiden da barna dine skulle bli født. Du har klart det så langt, og du kommer til å klare deg fint. Du klarer å tenke positivt, det er viktig og at du og mannen din finner trøst i hverandre. Den var så fin den tanken at de passer på hverandre, hold på den tanken. Som min lille datter sa da vi mistet vår lille spire, "var den ikke helt frisk og kunne leve er det kanskje best at gud passer på den". Jeg håper du vil prøve igjen, at du en dag sitter der med ditt lille nurk. Smerten over de som blir borte blir lettere å leve med etterhvert. Den går aldri bort, men etter en stund tar den mindre plass. Og vet du, den hjelper meg på sett og vis også synes jeg, fordi den hjelper meg å huske, den hjelper meg å føle min kjærlighet til mine kjære som lever kunn i minnet. Varm god klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7332913-mistet-tvillinger-og-mamma/#findComment-7335238
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Mammaen din og tvillingene dine er sammen, og de passer på deg og din mann. De ønsker dere alt godt. Det er en tung tid dere er inne i nå, det kan jeg forstå. Men ta vare på hverandre, og søk trøst hos hverandre. Denne julen blir nok litt rar, men dere har hverandre, og dere må prøve igjen. De to tvillingene kommer til bake dere, om enn kanskje i en annen form. Man er ment å være sammen med de barna man får, noen ganger lar de vente litt på seg. Mammaen din er din beskytter nå, og er med deg der du går. Mine tanker er med dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7332913-mistet-tvillinger-og-mamma/#findComment-7412473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå