Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Er det flere her som ikke har sexlyst?? Noen tips til hvordan få den tilbake??
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Ha sex hehe.... Manpleier å få mere lyst til dess mere sex man har! Ellers kan du jo ta deg en tur innom kondomeriet kanskje??? Vet ikke jeg... Ikke bare bare det der..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Få deg litt kvile og søvn om du er sliten. Litt tid for bare deg selv, gå på café, kino og shopping med en venninne og kos deg uten barn og mann. Ta deg tid til å onanere og tenk på sex. Ta initiativ til sex med partneren din før leggetid (da er man som regel slitne etter dagen...), er ikke lysten der med én gang så kommer den sikkert om dere bare koser og tar på hverandre:-)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Sliter med sexlysten jeg også...nå er det bare såvidt 3 måneder siden jeg fødte, så jeg håper det går seg til etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Du er ikke alene, nei! Jeg tar imot alle tipsene her med stor takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå