temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Så utrolig hyggelig at du venter en til!!!!!!! Det er noe av det koseligste jeg har hørt på lenge! Stor klem fra Theodor og
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Ja jeg synes dette er helt topp og absolutt uventet, men veldig velkomment.Så hyggelig å høre fra deg Tonetrollet, jeg har forsøkt å finne mailen jeg fikk med alles eposter og tlf.nr. men den er nok igjen på gamlejobben, kan du maile meg nr. og sånt på [email protected] så hadde jeg vært veldig glad. Ellers har jeg begynt i ny jobb så tidspunktet for nytt barn er kanskje ikke så heldig, men sjefen min tar det veldig pent. Men det har gitt meg nok å holde på med, prinsessa har rukket å bli 2 år og 8 måneder, tiden går forter enn man aner, men det så jeg at du slet litt med også, at permisjonen er over snart, husker godt da jeg var der, skikkelig slitsomt å tenke på, men da jeg først var tilbake i jobb var det liit godt også. Klem fra
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Hei på deg! ;-) Rakk akkurat å bare hilse på deg en gang 27/1 på et treff... Har tenkt masse på deg, og ble kjempeglad da jeg oppdaget at du var her inne!!! Gratulerer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå