Tredjegull Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Nå er jeg et eneste stor smil, for endelig ble det min tur igjen:-) Testet positivt i går!!! Jippi!! Kan du si noe om hva som skjuler seg i magen min? Jeg er født i juni 74 og han i juli 71 Tusen takk for svar! Klem fra en superlykkelig
nattinatt Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Hallo Gratulerer!!! Eg aner ei lita jente i magen din eg..Klem
Tredjegull Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Men du tror det er bare ei lita jente... Det er ikke flere som er inne i der? Det har vært blandede meninger om dette, men hver gang har det iallefall vært en jente som har blitt sagt først. Men jeg holder nå selv en liten knapp på en gutt jeg da:-) Men spennende å se hva som skjuler seg der da, men først og fremst håper jeg det går bra denne gangen og at jeg føder et velskapt barn om ca 8mnd!!! Takk for svar! Klem fra
Tredjegull Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Kan du se om jeg vil gå over denne gangen også. Har blitt satt igang med de to jeg har... Også om hvordan svangerskapet vil bli:-) Klem fra
nattinatt Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 eg held ein knapp på ei ja.og det ser ut som at ho blir født til termin, og kjem av seg sjølv.Litt små plager,men elles så ser svangerskapet veldig fint ut.Kos deg masse, og nyt tida!!Go natt til deg vennen.klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå