Mamma til Elias-gullet :) Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva synes dere om navnene?? Jeg har selv en utenlandsk far, og har dermed et spesielt navn selv.... Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig med navn... uff... ikke lenge igjen til termin heller... 1 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til Elias-gullet :) Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 3. desember 2006 Eller gjerne Simon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 LIker du Simen? De andre var helt ok, tror ikke jeg liker Neo så godt. Sakarias da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #4 Del Skrevet 3. desember 2006 Emilian eller Simon pene navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Del Skrevet 3. desember 2006 Emilian!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 4. desember 2006 #6 Del Skrevet 4. desember 2006 Liker ikke Emilian og Neo. Elias ok, men fryktelig mange småunger som heter det.. Simon finest av alternativene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 4. desember 2006 #7 Del Skrevet 4. desember 2006 Det eneste som gikk an var Simon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #8 Del Skrevet 4. desember 2006 Simon er desidert best! Elias går også an, men er jo veeeldig vanlig. Emilian og Neo synes jeg ikke er noen fine navn, skikkelig harry. Høres ut som foreldrene prøver å være litt pompøse, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 4. desember 2006 #9 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes Emilian er fint!!!!! Elias helt ok, mens Neo føler jeg ikke er et ordentlig navn... Simon synes jeg også er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 4. desember 2006 #10 Del Skrevet 4. desember 2006 Emilian er jo nydelig, det er første gang jeg hører det navnet. Oj det var et tips, takk for det. Neo er også fint, Elias er for vanlig etter min smak og Simon er helt greit.... Ta Emilian du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. desember 2006 #11 Del Skrevet 4. desember 2006 Nemi skulle egentlig være en Neo, så det sier seg vel selv hva jeg synes =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå