Gå til innhold

Et spørsmål om vondt i magen....

Anbefalte innlegg

Jenta mi er nå 3 uker og svelger endel luft når hun spiser, og får endel luft i magen... Det jeg lurer på er om det er luft i magen hun får om jeg spiser noe hun reagerer på, eller om hun da bare får smerter??? Er jo vanskelig å vite om det er på grunn av luften eller om det er noe jeg spiser? noen som vet????

Fortsetter under...

vi har begynt med miinifom i dag, men det jeg lurer på er om det er noen forskjell på vondt i magen for noe jeg har spist og luft i magen??? Om det bare er smerter når jeg har spist feil eller om hun får luft om jeg spiser feil..?

Med min baby har jeg erfart at hvis det er luft i magen hjelper det å gå "turer" i leiligheten med henne på skulderen.. omsider kommer det en rap og da er vondten borte iallefall for en stund.. Jeg passer på at hun raper etter hvert måltid.. det ligger alltid en på lur og da blir hun mye mer fornøyd.

Dersom jeg har spist noe feil.. eks løk er griningen mye "vondere" hun hyler liksom mer og jeg ser på hele henne at hun har det vondt.. da hjelper det ikke å gå turer.. men hun griner mer uten stopp.

Jeg tror det er mer smerter når man spiser feil, luft får de litt av hele tiden.. etter at jeg begynte å gå turer med henne på skulderen helt til all luft er oppe sover hun også mye bedre om natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...