Happy:-) Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Har 3 uker til termin og ikke rotet meg til å undersøke det enda. Fikk plutselig litt hetta - tenk om det skjer i natt - og da må jeg spørre: hvor stopper man bilen, hvor går man inn og er det 12 etg?
*Lucia* Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Hei! Du skal inn hovedinngangen, rett bort til heisen og opp i 12 etg. :-) Der skal du rett frem til føden (ikke barsel.... ;-) Ring en gang på den RØDE knappen og vent til du blir hentet. Det står også lapp om det på døra! Så kommer det noen og henter deg og resten går av seg selv!! :-)
*Lucia* Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Bilen ja! Det er en sånn kvartersparkering utenfor døra. Der kan ledsageren parkere og evt. hjelpe deg opp i 12 etg. før h*n må ned å flytte bilen til parkeringshuset. Hvis det går fort og det ikke er tid til det så må dere huske bilnummeret slik at føden får ringt ned til vekterne for da ordner de det slik at dere ikke blir tauet bort. Det går visst veldig fort der, derfor er det viktig enten å få flyttet bilen eller gitt beskjed. :-)
Happy:-) Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Tusen takk:-) ÅÅÅ ble skikkelig nervøs jeg nå! Har født en gang før, men like spennende nå.. Hjeeeelp:-) Og så så vondt som det er...au au au:-)
rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 I brosjyren jeg fikk fra sykehuset sammen med bekreftelse på at jeg har fått fødeplass der (gult hefte, Velkommen til kvinneklinikken) står det følgende: "Når du kommer til sykehuset skal du gå inn inngangen merket INNLEGGELSER til høyre for hovedinngangen." Hvilken av disse er riktig da? Skal vi inn hovedinngangen som du sier, eller den andre inngangen???
meg og min lillle sønn Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Hei hei! Det blir det samme om du går inn HOVEDINNGANGEN eller der det står INNLEGGELSER. Inngangene ligger bare noen meter fra hverandre. Dersom du går inn døra der det står innleggelser, kan du få rullestol eller seng til å kjøre deg opp til 12 etg, fødeavdelingen. Dersom du går inn hovedinngangen må du gå til HØYRE når du kommer innenfor døra. (den heisen som er rett fra når du kommer inn døra går IKKE til fødeavdelingen). Du går altså til høyre når du kommer inn hovedinngangen. Du går forbi narvesen kiosken, og videre innover (ca 30-40 meter). Der finner du heisene. Ta heisen til 12. etg. Der er det to avdelinger å velge mellom (barsel og føden). Du ringer da på den røde ringeklokken til fødeavdelingen, og noen kommer å møter dere Vil anbefale å gå inn inngangen der det står INNLEGGELSER dersom du har veldig vondt og ikke tror du klarer å gå opp på egen hånd. Lykke til!
*Lucia* Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Både personalheisen og "lille heisen" går til 12 etg. På sv.skaps kurset sa de at så lenge vi klarer å gå selv så skal vi inn hovedinngangen. Må vi ha hjelp så går vi inn på innleggelser. Skjønner ikke helt hvem heis du mener som ikke går til fødeavdelingen i 12 etg. adventsnurket. Jeg kjørte nemlig heisen på fredag... den lille, rett frem..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå