minimy m Emma & Emil! Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hu sov hele natten!! Fikk mat kl 22.30 å våkna ikke føre 05.30 Da fikk hu litt mer mat, sovna m en gang å våkna 08.30 Føste gang hu sov hele natta å hu er 3,5 måned!! Kjempe flinke snuppa mi Men kan vel ikke regne m at det forsetter kanskje... Klemmer fra
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Kjenner følelsen Gutten vår er snart 5 mnd og sov forrige natt fra kl 19 til 05.45. Jeg våkna to minutter før han og lurte virkelig på om han levde fortsatt, for han har aldri vært i nærheten av å sove så lenge uten mat. Tassen var selvfølgelig i godt hold og våknet blid og fornøyd da mamma stakk hodet inn døra på rommet hans
minimy m Emma & Emil! Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Kjenner mej i gjen.. Når hu ikke våkna v 2-3 tiden begynnte jeg å lure så jeg måtte stå opp å se om hu pusta, men det gjorde hu jo Så selv om hu sov godt å lenge, fikk ikke jeg no mere søvn enn vanlig da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå