chrisallic Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 snuppa mi er 14 mnd og vi pusser tennene morgen og kveld ,om kvelden får hun også fluor.hvordan gjør dere det?hva er bra?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 12 mnd. Pusser morgen og kveld. Hun har 8 tenner. Hvordan gir du fluor?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Her pusser vi med tannkrem om kvelden og fluortablett...
mamman&andrea Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Er det ikke puss fra første tann de sier? Her er det både tannkrem og fluor og har hatt det siden de første tennene kom. Får en fluortablett etter tannpusset på kvelden.
Gjest mphs Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Vi pusser tennene hennes to ganger for dag med tannkrem. Ingen fluortablett.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Om dere pusser med fluor tannkrem morgen og kveld, blir det for mye fluor om du gir fluortab i tillegg. Vi skal ikke ha for mye fluor
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Hvordan i all verden får dere barn på 14 mnd. til å suge på en fluortablett? Vesla vår hadde bare kommet til å svelge den rett ned
*Ulrikke* Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Tannpuss morgen og kveld, og fluortablett om kvelden. Hun sutter på den, tygger litt på den (men får jo ikke "hull" på den da), tar den ut og ser på den og putter den inn igjen. Hun er straks 13 mnd.
Nickeguri Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har pusset tennene til datteren min på 16 mnd hver morgen og kveld med fluortannkrem. I går fant jeg denne linken et eller annet sted på "Din baby": http://www.tenneroghelse.no/default.asp?page=34&article=17 Etter å ha lest denne artikkelen, samt andre artikler på nettet om det samme, har jeg bestemt meg for å slutte helt med fluor! Dette var skremmende lesing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå