Taram har gutt&jente Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Huff, jeg føler det som om magen er fullstendig sprengt, og enda er det 2 mnd til termin.... Magen er helt hard og det sprenger både over, under og på sidene. Hvordan i all verden skal knøttet kunne vokse 10 cm til?? Javel, magen utvider seg sikkert tilsvarende, men akkurat nå føler det som om den ikke helt henger med! Får nesten panikk iblant, det er vondt å sitte, vondt å stå, og knøttet srekker seg på tvers og det gjør voooondt... :-( Har et barn fra før, kan ikke huske at det var så ubehagelig før mye senere. Andre som har det på samme måte? :-(
Tokka Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Ja, føler det akkurat som deg. Er i uke 30. Sprenger fryktelig, og magen er veldig hard med jevne mellomrom. Aner ikke om det kynnere. Skjønner heller ikke at babyen skal kunne vokse enda mer inni der. Føler meg helt sprengt. og nå har jeg vondt i mellomgulvet så er litt bekymret. Vondt å snu seg i sengen, og å komme seg opp av sengen/sofaen/ut av bilen. Skal ikke være så lett.
seff Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Jepp. føler meg rimelig sprengt. Men bortsett fra at det er vanskelig å snu seg, reise seg, gå osv, så synes jeg magen har blitt litt annerledes den siste uken, og det har blitt lettere å puste. Så det hjelper jo noe hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå