Gå til innhold

Evig slankekur....


2barns mor

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 2.2 år og en gutt på 25 dager. I det første svangerskapet la jeg på meg 30 kilo, 20 kilo gikk fort bort igjen. Men de siste 10 var der fremdeles når jeg begynte på svangerskap nr. 2. Gikk opp 25 kilo med han, har gått ned 12 nå.... så det sitter en god del kilo igjen kan du si..... dette er veldig frustrerende, tærer både på psyken og det fysiske. Prøver å holde meg unna godsaker, men unner meg litt i helgene. Har ikke blitt så mange trilleturer enda pga. dårlig vær og mye vind her vi bor. Men er aktiv innenfor husets fire vegger med husvask osv osv. Er det noen som har noen gode råd til meg?? Er det noen som har prøvd noen apparater e.l. som er verdt å kjøpe/prøve?? Jeg blir veldig takknemmelig for råd iallefall. Skal innom denne siden ofte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg gikk opp 33 kg i svangerskapet og gikk ned 16 kg etter fødselen og resten satt som støpt til kroppen.

Jeg har sagt det så mangen ganger her inne at folk er sikkert lei men jeg sier det igjen og kommer nok til og si det mangen ganger til ja :-)

Jeg bestillte meg pilates dvder på tv-shop, begynnte og trene og gikk ned 7 kg på 7 uker og gikk inn ca 12 cm rundt magen på de 7 ukene.

Slutta og trene pilates da for fikk liksom ikke tid en periode, vi var på ferie o.l og treninga dabba helt av, men jeg har ikke gått opp noe (med unntak av sist uke da jeg prøvde sykehusdietten) etter jeg sluttet og trene pilates heller, vekta har stått der den slutta og gå ned.

Pilates har hvertfall funka supert for meg og begynnte med pilates igjen i kveld, og denne gangen skal jeg fortsette med regelmessig pilates trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pilates er helt superbra!!!

Det har også fungert for meg. Jeg kjøpte også dvd'er og har trent jevnlig etter fødsel. Skulle ikke gå ned så mange kilo, men stramme opp både mage, rompe og lår. Det er utrolig effektivt og også veldig bra for rygg og hofter om man sliter med bekkenløsning eller ryggproblemer. Min ryggopererte mor på snart 60 har også begynt å trene Pilates - med kjempebra resultater!!!

Så løp og kjøp og tren i vei! Det er mye mer effektivt enn både vekter og spinning som jeg har trent mye før. En kombinasjon av de tre er nok det beste, men kommer man seg ikke ut av huset er de dvd'ene veldig bra!!!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...