Gå til innhold

Noen som fikk barn i 2006 som er gravid igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk en gutt i januar i år og har nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen. Blir ca 19 mnd mellom de. Gleder meg:) Lurer litt på om man må gå tidligere til 1.legekontroll når det blir så kort tid mellom svangerskapene? Føler meg ikke særlig gravid enda,har ikke så mange symptomer bortsett fra å være litt ektra trøtt. Var ikke spesielt kvalm i mitt forige svangerskap, kun litt småuvel de første ukene. Så går derfor nå egentlig å venter på kvalmen for har hørt at man er dårligere i 2.svangerskap. Stemmer dette? Og når kan jeg forvente en eventuell begynnende kvalme? Rart hvor fort man glemmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg fikk ikke barn i 2006 men i desember 2005. Det var barn nr 2 jeg fikk da og Var ikke hverken dårligere eller kvalm med nr 2. Men nå venter jeg nr 3 og er kvalm og magen har allerede vokst. Trenger ikke noe tidligere til første kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gutt den 15 des og er nå 5 uker med nr 2.

Så jeg har vært gravid 2 ganger på under 1 år..

Jeg gleder meg så mye.. jeg bra håper at alt går bra..

 

Gratulere så mye til deg Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fikk gutten min 20. april 2006, og skal jeg tørre å stole på dagens test så er jeg jammen gravid igjen. Sønnen min er nå 7, 5 mnd, så det blir tett ja :) føler jeg har glemt absolutt alt jeg også :) Nå vil jeg bare forsøke å slappe av og håpe på at alt går bra denne gangen også. Har vært litt uvel de siste to dagene, og var ikke kvalm første gang. Håper ikke det er sant som du sier at 2. svangerskap er værre :/

 

Lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg fikk verdens skjønneste gutt i mars 2006, er nå gravid igjen, 7 uker på vei, så her blir det 14 mnd imellom. Gleder meg masse til å bli TOBARNSMAMMA:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk en datter den 22 januar 2006, og er nå 9+2 uker på vei med nr to. Jeg var ikke noe kvalm med nr en, men nå er jeg litt småkvalm. Men jeg spyr ikke eller noe. Magen har også kommet... veldig tidlig,men, men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, i august 2006 fikk jeg sønn nr. 2.

Nå er jeg gravid igjen (8 uker) så det blir rett i underkant av 1 år mellom nr. 2 og 3. Eldstemann er nå 3 år.

Kvalmen var ikke værre i 2. svangerskap enn 1. svangerskap. Men så var det gutter jeg bar på begge gangene. Noen sier det er mer kvalme med jenter, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også en gutt i januar, og er nå i 5.uke. Blir ca 19 mnd mellom her også. =0)

 

Var kjempedårlig under store deler av forrige svangerskap, ble valm rundt uke 7 og nesten ut 6. mnd. Håper jeg slipper det denne gangen... Er dessverre litt småkvalm om dagene allerede så det lover ikke godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...