Gå til innhold

Har alle navn klart til sine kjære små?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg trodde dte skulle bli lett å finne navn til babyen vår denne gangen også, men dengang ei!!

hadde jentenavnet klart, men ut kom det en gutt!! :))

han fikk ikke navn før han var 3 dager gammel.. synes det var lang tid, helt til jeg snakka med tanta mi.. yngstesønnen hennes var uten navn i 5 mnd!!

så da er det vel ikke så ille alikevel?? hehe

klem

NEI! Har lest gjennom to navnebøker,vridd hjernen min,leita på nettet.. Finner ikke guttenavn jeg liker,liker jeg de så er de opptatte!

Hvis det blir jente så har jeg en del å velge mellom,men jeg har en guttefølelse..

Tobias er jo veldig fint da:) Men er det er også opptatt for meg.

Stakkars,den kommer til å forbli navnløs;)

Annonse

Jepp! Har funnet et navn til sønnen vår som IKKE er popis navn. Ønsker ikke at 6 stk i klassen skal hete det samme som han når han begynner på skolen. Elias, Marius, Noah, Gabriel osv osv. "Alle" navngir dem for det samme i disse dager føler jeg. Skulle det nå vise seg at 5 UL er uriktige, hehe og det kommer ut ei jente har vi et navn der også.

Nei,vi har dessverre ikke navnet klart.

Vi satt en frist til 1.des, men er ikke blitt "enige". Jeg var egentlig fast bestemt på at han skulle hete Nathaniel, hadde lyst på en gutt slik at han kunne hete det! Men sambo var ikke helt enig, så vi fant ut at det blir enten Dennis eller Nathaniel....

Men nå har jeg mistet litt lysten på å las han hete Nathaniel. Grunnen et at alle skal mene så mye om det navnet, og tror at de skal bestemme det... Noen i fam sier rett ut at de ikke liker det o.l.

Egentlig driter jeg i hva de sier,men jeg blir så LEI, og så tenker jeg :"Det er hva de synes omnavnet nå....kommer han til å bli mobbet på skolen pga uvanlig navn da?"

Så de siste dagene har jeg prøvd å finne helt andre navn.

Kunne tenke meg Julian og Matheo også!!

IKKE LETT

Annonse

Angela: Matheo og Julian er jo kjempefine navn Angela!!

Andrea87: Vi har nesten samme termin og nesten samme navn! Blir gøy om de blir født samme dag ..hehe..da blir de jo navne OG bursdags-søstre!!

Prinsessa: Elsker Leander (tror det er fordi det minner meg om navnet Lysander fra en midtsmmernattsdrøm, shakespeare)

Bekkeblom: Blir spennende å høre hva navnet blir..!

Vi har ikke navn klart... me æ har fått mæ to favoritta trur æ... et jente og ett guttenavn... så får vi se om det bi jente eller gutt, og om navnan vil pass på babisn og ka sambo sei... ;D Vanskeli med navn... e jo nå di skal ha resten av livet...

Vi blir ikke enige, vi... Han vil helst at gutten skal hete Andre, jeg vil helst ha Adam eller Daniel. Guttenavn er vanskelig, synes jeg. Jentenavnet har vi klart, men det ser ut som det blir en gutt.

Min sønn heter Julian, og det navnet er jeg så fornøyd med at vi valgte. Syns det er kjempefint. Hadde egentlig tenkt på litt andre navn. Tenkte på Adrian men det er det så mange som heter. Men plutselig dukket bare dette navnet opp. Kjenner ingen andre som heter det, men det fins jo noen kjente personer som heter det da. Sønnen til John Lennon, Julian Berntzen(artist fra Bergen), skuespiller Julian Sands osv.

Vi tar nok avgjørelsen først etter fødselen ja. Synes det er så vanskelig med guttenavn. Hadde det vært jente vi ventet, så hadde det vært greit. Da hadde vi valgt Vilde...

Så pjokken forblir nok navnløs en stund

Vi har hatt navnet klart lenge, faktisk helt siden den ordinære ultralyden. Her i gården blir det oppkalling fra begge sider, og så har lillejenta i huset fått et ord med i laget.

Til deg Lillemor, må jeg bare si at jeg synes Sanna er et så nydelig navn, og ikke mange som heter det heller. De andre navnene var også fine altså, men har i mange år hatt en forkjærlighet for Sanna :0)

ja nå vet vi ikke kjønn, men jeg har johanna fra sist.. da ble det gutt.. som det tok 2 uker før fikk noe navn.. he he..

blir det gutt nå så vet vi ikke helt... vi likte johannes.. men bestefaren til de små heter jo det...

aanund eller tov er alternativer

til deg med nataniel synes det var veldig fint jeg.. ikke noe og bry seg om hva andre synes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...