Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alveslottet. Ellers har www.star-child.co.uk noen helt nydelige...! Eller om du søker på Finn på Robeez så er det ei der som skaffes de fleste modellene. :) Kjempefornøyd med de. :)

Skrevet

Robeez har vi og ;O) Kjøpt de på Fru Lyng,sjekk ut robeez.com der kan du få kjøpt de på nett.

Skrevet

Men vær OBS på at robeez kan være litt stram i strikken rundt lubne barneføtter.

Skrevet

Jeg bestilte fra www.tinyzone.dk og de falt i smak hos jenta mi + at de var billigere enn mange av de andre jeg har sett.

Skrevet

Skriver under på tinyzone.dk. Her var de billige, og frakten er også billig siden vi bor i Norge. Passformen var veldig bra! Ikke lurt å betille de så veldig store, for skinntøfler bør passe noenlunde, eller krøller de seg under tærne på et vis. Bedre å heller bestille to forskjellige størrelser, så barnet har noe å vokse i.

Skrevet

vi har også bestilt fra tinyzone.dk. har "vanlige" skinntøfler derfra fra før, og bestilte nå i vinter sånne med fòr. og skal du ha vanlige, så har de stadig vekk noen på tilbud også!

Skrevet

Jeg har bestilt tinyzone (tror jeg det er) fra www.loevebarna.no. 169 kr og fraktfritt. Bestilte torsdag og hadde de i postkassa lørdag. Veldig fornøyd!

Skrevet

Vi bruker par nr to fra Robeez nå, de er kjempegode. Og ikke minst fine! God kvalitet.

Skrevet

Lillelade.no har kjempefine skinntøfler! Kan anbefales på det strekeste! Har til og med vasket småen sine i vaskemaskinen på ullvask og de ble gode som ny etter flere mnd i barnehagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...