kirkr@ Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 hvor kjøpe skinntøfler??noen anbefalinger??
Anonymfordennegang Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Alveslottet. Ellers har www.star-child.co.uk noen helt nydelige...! Eller om du søker på Finn på Robeez så er det ei der som skaffes de fleste modellene. Kjempefornøyd med de.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Robeez har vi og ;O) Kjøpt de på Fru Lyng,sjekk ut robeez.com der kan du få kjøpt de på nett.
OsloMor Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Men vær OBS på at robeez kan være litt stram i strikken rundt lubne barneføtter.
Gjest mphs Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Jeg bestilte fra www.tinyzone.dk og de falt i smak hos jenta mi + at de var billigere enn mange av de andre jeg har sett.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Skriver under på tinyzone.dk. Her var de billige, og frakten er også billig siden vi bor i Norge. Passformen var veldig bra! Ikke lurt å betille de så veldig store, for skinntøfler bør passe noenlunde, eller krøller de seg under tærne på et vis. Bedre å heller bestille to forskjellige størrelser, så barnet har noe å vokse i.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 vi har også bestilt fra tinyzone.dk. har "vanlige" skinntøfler derfra fra før, og bestilte nå i vinter sånne med fòr. og skal du ha vanlige, så har de stadig vekk noen på tilbud også!
prysseluskan Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har bestilt tinyzone (tror jeg det er) fra www.loevebarna.no. 169 kr og fraktfritt. Bestilte torsdag og hadde de i postkassa lørdag. Veldig fornøyd!
Tungt med to Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Vi bruker par nr to fra Robeez nå, de er kjempegode. Og ikke minst fine! God kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Lillelade.no har kjempefine skinntøfler! Kan anbefales på det strekeste! Har til og med vasket småen sine i vaskemaskinen på ullvask og de ble gode som ny etter flere mnd i barnehagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå