fru Heffalomp Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 ..og det er så koselig. Elsker julen og alt som hører med, en deilig måned selv om det er mye som skjer. Men UTE derimot er det ikke mye julestemning, det høljeregner!! Fysj.. Jeg vil ha SNØ til jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 3. desember 2006 #2 Del Skrevet 3. desember 2006 Så flink du er da ) Selv så har jeg bare hengt opp julestjerna, funnet frem den syvarmede lysestaken og tent det første adventslyset. Resten venter jeg med til lille julaften. nei det er ikke mye som minner om at det snart er jul her heller. Grønntgress og pøsregn. Bortsett fra at nabon har tatt helt av på julebelysning, lysende nisser og juletre på terassen sin hihi Artig syn :oD Men det er nå litt koselig også da på sin egene overdrevne måte Du Fru Heffalump. Stemmer det at du kjenner Mumitrollet? Jeg driver å etterlyser henne litt men finner henne ikke. Er hun bortreist eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Heffalomp Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. desember 2006 Neida, hun er ikke bortreist, men har ikke tilgang til nettet for øyeblikket, det hadde visst kollapset helt. Men hun kommer tilbake så fort det er ordnet . )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 3. desember 2006 #4 Del Skrevet 3. desember 2006 Tusen takk for svar ) Da er det bare å vente til hun dukker opp igjen Ha en fortsatt fin adventskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå