Gå til innhold

Ett spm til dere heldige...:)


Miraculix

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det var noen av dere som testet positivt ganske sent etter ikm?

 

Ser at mange tester pos både to og tre dager før ikm, men hører ikke så mye om de som har fått pos senere..

 

Skjedd hos noen av dere?

 

Trekker til meg litt babystøv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei JuneSus! :))

 

Jeg savner folka på Bli Gravidforumet, jeg. Hehe. Titter stadig innom! Jeg fikk positiv test 5 dager etter Ikm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Heldiggrisen=) Hvordan går det med deg og den lille spiren? Ja, det må du gjøre, det er en drøss som kommer over hit nå, tenker jeg! Sett veldig mange ++++!

Det er bra, vetu!

 

Skal teste imorgen jeg tenkte jeg.. Samme sit. enda... Tenkte å titte innom dette forumet, håper liksom jeg ser noen som har testet pos. kjeempe sent. Lever i håpet.. *Ler*

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg testet meg da jeg var ca 4 uker på vei med vanlig urinprøvetest hos legen samt blodprøve og begge var negative.. men var nok ganske så gravid likevel;) (noen uker senere lyste det to striper på testen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo hørt om folk som ikke har fått positiv test før nesten 14 dager over ikm, så det er lov å håpe! :D

 

Det går bra med meg, er i fin form, ikke dårlig, men bare trøtt.. Også er det eksamenstid, og det gjør det litt vanskelig å lese..Hehe, men det får gå som det går. Jeg går årsstudium psykologi, men skal ikke inn på profesjon, så jeg trenger ikke toppkarakterer :P

 

Lykke til da, håper å se deg her inne snart!! Jeg har ikek vært så aktiv her selv, litt fordi jeg er opptatt, og litt fordi det ikke har gått helt opp for meg, tror jeg.. hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, spennende!! Har hørt noen fortelle om noen som ikke har testet pos før 19-20 dager over ikm skjønner du, og ser ingen tegn til det enda! (er idag ca 14 dager over +-)

 

Håper jeg kan rusle over hit snart....

 

Takk for svar!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåå, søt du er da=) Det er jo ganske så utrolig, tror ikke jeg hadde forstått det med engang hvis jeg hadde fått ett +!!!

 

Lykke til på eksamen, sikker på at du klarer deg kjempe fint! Håper vi sees snart på dette forumet!! Er klar til å komme over jeg!!! =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...