Gå til innhold

LilleMy-77!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du:o) Nå er jeg her...hehe... Hvordan står det til med deg? Her er d bare lykke og velstand..jeg testet positivt på lørdagsmorgen, 3 dager før ikm!!! Så nå går jeg bare rundt og gliser å prøver å venne meg til tanken..hehe...rart dette... Er d bra m deg da? Hvor er i du i syklusen nå? Masse klemmer=)

Skrevet

Ååååååå så glad jeg ble nå :):) Gratulerer så myeee! :):)

Testa du foresten med billigstrimmel ?;) stooor klem!

Er på dag 28 i syklusen:) Blir kanskje en 39 dagers nå også:/

Ut fra babyverden sin regning er det 6 dager siden EL

Skrevet

Takk for d:o) Jeg testet med billigstrimmel først, så apotekets sin etterpå bare for å være sikker..hehe...men d var klart to streker på begge to!! Testa du og fant el da? for 6 dager siden? Hatt masse sex nå da?? hehe...=) Blir spennende tid framover da...men lange dager m venting da...d er d verste... Jeg fikk positiv test 12 dager etter EL jeg... Kjenner du noe da? kanskje litt tidlig enda...jeg kjente vel stikninger i puppene etter 6-7 dager:) Masse klemmer:o)

Skrevet

Jeg kjenner ingenting:( Men håper det kommer...

Tror jeg testa forsent etter el:/ så har ikke funnet den:/ har hatt sex innimellom (midt i syklusen ca)

Så får bare håpe det klaffa denne gangen:):)

Hvilke symptomer har du da?=)

Skrevet

Hei! Jeg kjente først stikninger i puppene, så fikk jeg en svaak svak rosafarge sammen m utfloden på dag 7 og 9 etter el, pluss at jeg kjente noen stikninger nedentil. På begge sidene, og slik har d vært siden jeg fant ut at jeg var gravid. Pluss at nå de siste dagene, er jeg ofte kvalm....

Jeg krysser fingrene for deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...