Gå til innhold

Anbefalte innlegg

det er nesten litt slitsomt å vente og vente. det er spennende samtidig som det er en konstant bekymring for at mensen skal komme. er på rugedag 13 og imorgen skal jeg på sykehuset og teste. har så på følelsen at jeg er gravid, men er så redd for å bli skuffet. ett spørsmål; flere snakker om spotting hva er det (brun utflod?, blødning?) ser det er mye optimisme og positive testsvar(tror jeg leste det iallfall) her i dag det gir håp.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7331323-spenning-og-bekymring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg har heller ikke opplevd spotting så jeg kan dessverre ikke svare deg. Men når det gjelder spenning og bekymring kan jeg skrive under på at det kjenner jeg veldig godt igjen. Det er som om jeg har satt meg på en berg og dalbane som jeg ikke aner stupene på.

Men skal krysse alt jeg har for deg i morgen!

Klem

Annonse

takk for alle positive svar......ja føles som en berg og dalbane..blir godt å komme til mål. ja da er vi flere som venter. håper vi får glad budskap --- hadde vært superdeilig!!!! ...det er veldig lett å drømme seg bort.....eller for å si det sånn; drømmene eller planene kommer rimlig fort......lurer på om jeg får sove inatt, tror egentlig det for er trøtt om dagen.(pågår en konstant actionfilm i huet for tiden, behøver ikke sånn film på tv om dagen Hi!I! hi! ..håper flere har det sånn (at jeg ikke har blitt helt kokokoko!

Konstant actionfilm.......hehe.........den var god...........

Det samme her..........Prøver bare å se legen min om og om igjen i min film, for han var så positiv...................

Du har ikke blitt helt kokokoko, men det er klart en actionfilm som varer i 14 dager er både spennende og slitsom...............

God natt og tvi tvi!!!

Jeg håper du får en nydelig barnefilm i hodet ditt i morra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...