Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hvilken er å anbefalle og hvorfor? Skal kjøpe d i julegave...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Har ingen erfaring med Helly Hansen, men det er vel et bra merke tror jeg. Vi har Reflex regntøy til størstejenta her og det er kjempebra. Det er foret og hun har faktisk ikke vært våt gjennom det en eneste gang og hun har hatt regntøyet i barnehagen i ett år. Og vi bor i en regnværsby! Anbefaler Reflex jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Kjempe fornøyd med reflex vi, men har ingenting å sammenligne med.
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Har kjøpt Reflex. Men ikke fått testa det enda.. Den vant jo testen da..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har vært veldig fornøyd med reflex . Det er også kommet best ut i test
Gjest mphs Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Vi har også Reflex regntøy og er fornøyd med det. Og som de andre sier er det best i test.
2 søte små gutter Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Slår et slag for reflex jeg også ! Mykt og godt å ha på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå