Gå til innhold

Er det flere som har satt seg opp til forsøk neste år her nå?

Anbefalte innlegg

Vi er satt opp til behandling i uke 10.

"Starter" ved mens i midten av januar.

Jeg skal begynne på primolut 8 januar. Kunne få komme inn tidligere, men orker ikke hormoner i jula. Da vil jeg bare kose meg! Kanskje vi akkurat rekker å få et 2007 barn likevell :)

Fortsetter under...

Jeg er satt opp til uttak i uke 4, ringte inn mens på fredag, så blir sprayer i midten av denne måneden.

Jeg har hørt store rykter om at 2007 blir det STORE STORE babyåret!! Så du kommer med du også :o)

Vi skal ha mange blå kryss nå framover BASTA :o) :o)

Klem fra

Hei

Jeg fikk mensen i dag så da blir det sansynligvis kortversjonen på oss i januar.

Nesten så jeg skulle ønske det var januar nå så vi kunne starte med en gang. Håper det drysser masse babystøv på oss i 2007 :-)

Blir nok frys på meg i midten av januar og er faktisk overlykkelig for at jeg ikke må vente lenger :) Utskrapning etter MA på fredag, så jeg var veldig spent på hvor lenge jeg måtte vente. Starter med Progynova på neste mens som jeg regner med kommer om ca. 4 uker.

Etter 1. IVF + 1. frys uten at egget satt seg fast satt det endelig nå på 2.IVF, men det ville visst ikke bli der...... Krysser fingrene for at de 5 eggene vi har på frys (2+2+1) skal gjøre susen!!!

Ja, 2007, skal bli det store baby året :)

Annonse

Hei hei,

Jeg er satt opp med uttak i uke 7. Skal ringe inn mens når jeg får den nå i desember. Jeg er jo nybegynner med IVF, så er VEEELDIG spent!

Grugleder meg noe enormt! Men satser på at det blir BIMBABYBOOM (BBB i 2007:) LYKKE til alle sammen!

Hei på dere...

Vi venter svar fra Hausken når vi kan begynne igjen. Har hatt to korte protokoller - mulig vi prøver lang nå - med spray... Eggene slutter å dele seg... og de skjønner ikke hvorfor ... Jeg har jo vært gravid 3 ganger før --- EN SA for noen mnd siden, Ikke gravid - forrige uke - og har to barn (11 og 13) . Så jeg kan jo bli gravid da... vi bare sliter noe veldig...

Gleder meg til å gå igang igjen - :-) Legen skal bare finne ut om det er noen triks han kan bruke - og om vi kan gjøre en endring i behandlingen i forhold til tidligere..

:-)

2007 blir vi gravid. Det MÅ vi bare bli ;-)

Klem fra

Skal på STO på torsdag,og skal da avtale starten...

Så det nye året bringer nok mye nytt og spennende for oss...

Godt vi kan følge hverandre her inne !

Klem fra

Skal paa IVF konsultasjon i feb neste aar.. Haaper vi blir godkjent til aa faa stoette saa det ikke blir saa dyrt..Haaper det blir full kjoer etter det,,Men tror ikke jeg faar en 2007 baby da ;-( Mer 2008 kanskje ?? Om vi er heldige...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...