Gå til innhold

Smerter på den ene siden...?


smule_83

Anbefalte innlegg

Er det noen som bare har smerter på den ene siden? Kjenner det innimellom, men om natten merker jeg det utrulig godt når jeg skal snu meg, og da er det kjempevondt, sånn at jeg fryser stillingen og ligger slik i redsel for at det skal gjøre mer vondt. (Det er sånn ca en gang per natt jeg merker dette). Har hatt det en god stund nå og lurer på hvorfor jeg bare har vondt på den ene siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,jo, jeg har mer skikkelige menssmerter med muskel-kramper og "mage knip".....er livredd for å spontanabortere hver gang de kommer. men har litt stikninger omtrent som eggløsnings smerter også..... jeg hvet ikke hva det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt stikkinger og smarter bare på ene siden......har spurt lege bare for å vite,og han sa det var normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde smerter kun på den ene siden har jeg også hatt, noen dager mer enn andre. Begynte tenke på egglederen og svangerskap utenfor livmoren osv. Men de tankene måtte jeg bare legge av meg ifølge legen...hysterisk vet du. Har også litt ubehag når jeg snur og vender på meg eller bruker de musklene rundt livmoren. Ble forklart at det er sånne festetråder som blir tøyd litt...Helt normalt visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjente meg veldig igjen med smerter på den ene siden. Jeg er gravid med nr. 2, og hadde sterke smerter i den ene siden både med nr 1 og nr 2. Dette er helt normalt. det er livmor båndene som strekker seg. Noen ganger kan det være så vondt at det er vanskelig å gå. Ikke noe å være redd for :o) Bare tegn på at det vokser og gror inni der.

Ps. ikke bli redd hvis smertene blir borte, da. Også helt normalt.

Lykke til videre.

 

Klem Mona 74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Dette er helt normalt, og disse smertene kommer å går gjennom hele svangerskapet. Så det er bare å venne seg til. Grunnen er at livmoren vokser og man strekker da på trådene som holder livmoren på plass. Disse smertene kommer som oftest på hele siden. Tenk når dette kommer at det vokser og gror inni deg og bebisen trenger bare litt større plass. Ikke noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...