Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi skal kjøpe oss tørketrommel før når den lille kommer. Har veldig lite bad og ikke noe vaskerom, og regner med det blir mye tøyvask med en liten i huset. Hva mener dere, er det bortkastet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes! Fikk min første trommel for ei uke siden å skjønner godt at folk skaffer seg en slik en ja,å jeg som har venta i så mange år.....Er verd pængan ja :)

Skrevet

Synes tørketrommelen er kjempefin å ha, spesielt etter at jeg fikk førstemann (som nå er 16 mnd). Hadde ikke nyttet å prøve å henge opp klær på tørkestativ med han i huset, for han hadde bare revet dem ned hele tiden. Det går også med betraktelig mer klær, sengetøy, kluter osv. så tørketrommelen ville jeg ikke vært foruten.

Skrevet

Ja å takk gud for det!!!

Fikk den ikke i hus når gutten min var baby for da hadde vi ikke råd men har hatt den i et års tid å nå kunne jeg ikke levt uten!!

Ser frem til å ha tørketrommel nå når jenta kommer for fy fader klær må vaskes da..!!

Skrevet

Vi har det. Må si jeg ikke kan leve uten nå. Hehehehe Har lite bad, men har den over vaskemaskinen. Føler det er ett must nå som nr 4 kommer ,o))

Skrevet

Skulle du ikke signere med anonym, men kom borti den. Sorry

Skrevet

japp, deilig med tørketrommel. Men jeg tar ikke klær inn i den.. bare håndkler og truser/boksere ( ikke de som er penest da.. blir mer slitt i tørketrommel... ) også tar jeg sengetøy.. blir litt skrukkete.. men drar de skikkelig etterpå så går det greit.. ;)

Skrevet

Ja er avhengig. Har levd med tørketrommel siden jeg var liten selv. Vbeldig effekt å få bort lo og hundehår fra tøyet.

Skrevet

Har ikke tørketrommel(ikke plass), men bruker et sånt tørkestativ som en drar opp..som et trekkspill, om du skjønner. Tar utrolig liten plass og rommer en klesvask. Ikke i veien....og når klærne er tørre, slår en det sammen, den blir liten og flat. Lett å skyve unna. Tror jeg skal kjøpe inn en til, faktisk...

Skrevet

Skal spare på denne tråden å vise min sambo, he he... Vasket første vask med babyklær her om dagen, og himmel hav så smått, hehe. Tar mye plass på stativet vet jeg.

Skrevet

Har heller ikke tørketrommel, bare et lite klesstativ. Men vi har da klart oss med det i over sju år. Kanskje det blir tørketrommel etterhvert, men det står ikke øverst på lista over ting vi prioriterer.

Skrevet

Ja, har kjøpt en nå forrige uke. Fant ut at vi har jo en sinnsyk mengde klesvask med kun oss 2 i huset, så med en baby i tillegg blir det vel et "must" ;-) Det er såååå deilig å ha den i hus! Vasker og koser meg...hehe..

Skrevet

Vi fikk tørketrommel i gave av mamma og svigermor da vi fikk lillejenta for 2 1/2 år siden... fatter ikke hvordan jeg skulle greid meg uten! Spesielt siden jeg hadde en del problemer med hendene i forbindelse med svangerskapet (tok litt tid før det normaliserte seg), og hun viste seg å være en skikkelig gulpeunge... Herregud for en jobb det ville vært å lufttørke alle de bittesmå plaggene, av og på klessnora osv... det MÅ jo skiftes ofte, ungene bør jo ikke ligge og være våte heller.

Skrevet

Ja, kjøpte tørketrommel til førstemann kom, og gjett om jeg er glad for det! Bodde i en blokkleilighet den gangen med begrenset plass å tørke klær på. I tillegg er han født på senhøsten og da tørker ikke klær fort nok ute. Håndklær, sengetøy og barneklær går i trommelen. Han var en skikkelig "gulpe-unge" og vaskemaskina gikk jevnt. I dag holder han på å slutte med bleier, så det er fortsatt praktisk...

Skrevet

åja! det blir gjerne et par uhell i bleieslutt-perioden gitt... i tillegg så er jenta mi veldig glad i dyr, og favorittleken i barnehagen er visst å være hunder og hester og katter - dvs HVER dag kommer klærne hjem møkkete på albuer og knær.. hehe...

Skrevet

Jeg har tørketrommel, og det er verdens beste investering. Har du liten plass, sett tørketrommelen oppå vaskemaskinen.

Lykke til!

Skrevet

Vi har ønsket oss tørketrommel til jul, får vi ikke det så kjøper vi en selv innen babyen kommer.. Det er første prioritet:-) Skulle gjerne hatt nå med en gang pga bekkenløsningen, men får nok vente til etter jul:-)

Skrevet

Jeg syns tørketrommelen er viktigere for meg nå med tenåring i huset. Klærne hans er jo store, og han dusjer ofte og trener. Er ikke så nøye med å bruke treningsdressen (som ikke blir svett) flere ganger heller. Lettere å kaste alt på vask, så kan mamma legge det sammen....

Skrevet

Har tørketrommel og hadde ikke klart meg uten.

Hiver ikke vanlige klær inni da, men sokker, undertøy og håndklær som gjerne blir litt stive om en henger dem på stativ. Å så klærne til lillegutt (de som tåler det).

Det er jo ganske lettvint å ha dersom en har glemt å hengt opp noe som en MÅ ha samme dag også:)

Skrevet

Har tørketrommel ja.

Er kjekt til tider med fire barn. Men bruker den ikke så ofte. Den tar ganske mye strøm pluss at klærne blir fortere slitt og noe krymper.

Bruker den til håndduker og sengetøy. Pluss yttertøy til barna hvis det må bli fort tørt. Ellers tørker jeg på ststiv i kjelleren. Har god plass, så det står til tider tre tørkestativ i kjelleren min. :-)

Skrevet

Hei hei!

Tørketrommel er IKKE bortkastet i mine øyne. Jeg kjøpte en når min første fødte kom til verden. Største grunnen var vel at handukene og klærne til den lille blir MEGET MYE mykere enn om de skulle ha tørket på stativ eller lignende. Når hun begynte i barnehagen er det enda mere praktisk, sånn som parkdresser og regnklær blir FORT veldig møkkete før helgen kommer, så da er det bare å stappe det i vaskemaskina og tørketrommelen. Ferdig på 0,niks hehehe

Tørketrommelen, vaskemaskina og oppvaksmaskina er "gudsgave" til husmødre =)

PS! Med tanke på høye strøm priser å sånt så brukte jeg trommelen kun til babyen og ting som hastet.

Skrevet

jo. tørketrommel er supert.

når jeg tørker klær inne (på vintern og høsten) så tar det opp til 3 dager før det blir tørt..å luften i huset blir fuktig..

men med tørketrommel,så lufter jeg bare godt etter den er ferdig.

får også litt "gratis" varme fra den.

så jeg er glad for at mesteparten kan gå i tørketrommelen,ellers så er ville jo stå 3-4 tørkestatvier framme hele tiden...

Skrevet

Tørketrommel kjøpte vi oss når jeg gikk gravid med førstemann...hun er nå 2,5 år da...og den er sååååååååå utrolig god å ha....en nødvendighet for meg iallefall...verdt hver krone ja...

Merket spesiellt etter at hun begynte i barnehage at den var ekstremt god å ha....

Skrevet

Hei, vi får det av svigers til jul =) ( er dem ikke snille lissom?) :P

Skrevet

Tusen takk for mange tilbakemeldinger jenter. Mye som tyder på at det kommer en tørketrommel her i hus også ja :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...