Gå til innhold

Nokså irritert......!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt så skrekkelig forkjølet, og har fått bihulebetennelse. Var på apoteket på fredag- og spurte om jeg kunne bruke nesespray nå siden jeg er gravid. Ja, selvfølgelig svarte hun - og anbefalte NASO. Jeg kjøpte, og sprayet. Leste i dag på pakkningsvedlegget at den ikke burde brukes av gravide!!!

Ja, jeg burde kanskje lest vedlegget først! Men.... blir nå litt fortvilet uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dårlig av hun på apoteket å si at det var greit å ta den når det ikke var det. Det er sikkert ikke veldig farlig, men jeg ville nok kjøpt saltvannsoppløsning i stedet.

Skrevet

svært dårlig av hun som jobbet der,mener jeg da.Siden du spurte og alt.Du stolte jo på henne siden hun jobber der.Dårlig gjordt.

Skrevet

ja, IKKE stol på de på apoteket!! les pakningsvedlegget FØR du går hjem og hvertfall før du tar medesinen.. gutten min holdt på å dø av feil hostesaft.. pga en feil av dama på apoteket.. og jeg kunne ha forhindra det ved å lese pakningsvedlegget... det gikk bra, men her ser vi ennå et eksempel på at man ikke må stole blindt på hva de sier.. de er bare mennesker de og! og kan gjøre feil!! :/

Skrevet

Jeg tror att å lese pakningsvedlegget er lurt i alle tilfeller- gravid eller ikke.

Var jeg deg ville jeg ha dratt tilbake på apoteket å klaget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...