pikabuu Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Sjøl så driv æ med Glassmaling =o) E kjæmpe artig! Lage mest lysglass å sånt. men åsså sånn som man kan drikke av dekopasje på glass kan åsså anbefales å nåkka som hete glassfusing dær man brenn glass i keramikk ovn. =o) Prøve å lage litt julegava å sånt Ellers e æ sånn som må prøve det meste Noen som har andre spennanes ting som dåkker vil dele? Sånn nu før jul =o)
mittlillegull Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Holder så smått på med litt stempling og scrapping n¨år jeg har tid og kreativitet. Lager masse julekort om dagen!
pikabuu Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Åh =o) æ prøve fortvilt å ordne ei scrappbook til gutten min, men får liksom ikke helt til sitt sikkert flere daga med ei sia hehe.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 hehe..dæ e jo sååå arti...men har liksom ikke tid tel å hold på så mye mæ dæ no...lillemann krev mye tid =)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Kanskje ikke så superspennende, men jeg synes det er ganske lett og koselig: Lager såper og støper lys Broderer julekalender nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå