dippsi Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 fant nettopp denne siden, og ble veldig nysjgerrig. har termin 16. desember, og er itt redd for å bli liggende på sykehus på julaften. så jeg lurer på om noen kan se når jeg kommer til å føde? Jeg er født 141086 Faren 200283 er ikke helt sikker på hvilke opplysninger som trengs, men hadde satt veldig pris på svar *spent*
dippsi Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2006 er det noen andre sider jeg kansjke kan gå inn på for å få svar? forstår at det tar tid og energi, så jeg tenkte jeg skulle prøve en annen plass, hvis ingen hadde tid her? men blir veldig takknemlig for svar
meg35 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Dette med tid er utrolig vanskelig å spå om, så det er nok kanskje derfor det uteblir svar. Jeg kan ikke forstå at noen kan si til deg, å mene seriøst at ja du kommer til å føde xx desember. Men det er min oppfatning da:) og andre har kanskje evner som sier de eksakt dato, ikke vet jeg Uansett lykke til, så håper vi sammen med deg at alt går greit og at dere er vel hjemme igjen til jul....
dippsi Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 ok, var ikke klar over dette. så takk for oppklaring så bare at andre hadde spurt om det. men kan jeg spørre deg... er veldig nysjgerrig ser du hvordan er det du spår? tarotkort? har veldig lyst å prøve selv, men må man ha noen evner for å få slikt til, eller går det an å lære seg det? takk for lykkeønskninger og svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå