Gå til innhold

Fordeler og ulemper med å være født i juli?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg fortalte min søster om min termindato, så sa hun stakkars jente... Hun har bursdag i juli, og det er visstnok fryktelig kjedelig. Alle barna har alltid skoleferie når barnet har bursdag...

 

Men det finnes kanskje noen fordeler med å være født i juli også?! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stas å ha bursta om sommeren da. Da blir det mer å finne på når man arrangerer burstaselskap, kan grille og ha bading og leking, mye bedre enn vinterbarn..hehe.. Og de fleste feirer burstan for de som har bursta i ferie før eller etter ferien i barnehager og skoler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klare fordelen er utebursdag, helt klart! Eldstemann her har bursdag i november, og da er ikke inspirasjonen til å ha utebursdag helt den store! Og med 14 gutter inne er det vel 2 timers holdbarhet på mamma og pappa;-)

 

Juli er en flott måned å ha bursdag i! Det gjelder å fokusere på muligheter og ikke ulempene. Uansett bedre enn å ha i romjulen:-)

 

Og vi er veldig heldige som har fått barn etter 1.7, med en uke ekstra pappapermisjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er selv født i juli og synes det var såååå kjipt å ha bursdag på sommeren, nettopp fordi jeg sjelden eller aldri fikk feire bursdag på selve dagen min...å så går jeg hen å får sommerbarn selv! men man vokser det av seg:) hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte vi skulle ha 2 bursdager, "voksen" selskap på selve dagen og selve feiringen enten før eller etter. hun har bursdag den 29 og da begynner en del komme hjem,bare noen uker igjen til barnehage/skaole da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er også juli-barn og litt misunnelig på meg som er mai-barn. For jeg fikk alltid ha bursdagsfeiring før skoleferien, det fikk jo aldri hun. Men sant som mange sier, det er jo glimrende tid på året i forhold til å arrangere ute-bursdag, da. (Ikke det at det nytter så mye når vi bor her i blokk, men...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Eldste jenta mi er født 11. juli. Broren på 7 er veldig misunnelig på det, for hun får feire bursdag hos bestemor og bestefar.... Vi bruker å feire med klassen siste skoledag før ferien. Det bruker å være stas og avslutte skoleåret på den måten.

 

Nå har jeg fått en 1 august så da blir det vel første dag etter ferien også da, når den tiden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...